کد مطلب: ۱۲۷۸۳۳

آسفالت ۲۵۰ معبر منطقه ۴ بهسازی و ترمیم شد

آسفالت 250 معبر منطقه 4 بهسازی و ترمیم شد

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 4 گفـت: در طرح استقبال از بهار 96 که از اسفند سال گذشته در محلات 20 گانه منطقه 4 آغاز شد، بیش از 250 معبر بهسازی و مناسب سازی شد. مهدی وارسته با اعلام این خبر گفـت: به منظور زیباسازی منظر شهری و افزایش ایمنی تردد خودروها و عابران

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 4 گفـت: در طرح استقبال از بهار 96 که از اسفند سال گذشته در محلات 20 گانه منطقه 4 آغاز شد، بیش از 250 معبر بهسازی و مناسب سازی شد.
مهدی وارسته با اعلام این خبر گفـت: به منظور زیباسازی منظر شهری و افزایش ایمنی تردد خودروها و عابران پیاده در سطح معابر، طرح استقبال از بهار 96 در حوزه معاونت فنی و عمرانی در موضوعات لکه گیری آسفالت و مرمت نوارهای حفاری، درزگیری، کف کشی انهار، دریچه ، مرمت پیاده رو و کفپوش، لکه گیری مکانیزه و مرمت نهر، جداول و کانیو در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: با توجه به پیش بینی بارش های بهاری و جلوگیری از آبگرفتگی معابر، مشکلات انهار ، جداول و کانیوها به همراه 65 دریچه بهسازی و مناسب سازی شد.
وارسته با اشاره به مناسب سازی پیاده روها برای تردد بهینه عابران پیاده افزود: در طرح استقبال از بهار 96 بیش از 108 تن آسفالت در فضایی به مساحت 500 متر مربع پیاده رو و کفپوش مرمت و مناسب سازی شد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 4 گفـت: همچنین در این طرح بهاری 296 تن آسفالت در قالب لکه گیری معابر اصلی و فرعی در فضایی به مساحت 1331 تن آسفالت در محلات و بزرگراه ها پخش شد.
وی تصریح کرد: در طرح استقبال از بهار 96 حفاری ها با پخش 54 تن آسفالت در فضایی به مساحت 242 متر مربع مرمت و بهسازی شد.
وارسته با اشاره به مناسب سازی معابر باغ پرندگان تهران گفت: به منظور رفاه حال گردشگران، 2490 تن آسفالت در فضایی به مساحت 17500 متر مربع در فاز 2 این مجموعه تفریحی و گردشگری پخش شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.