کد مطلب: ۱۲۷۴۱۶

اجرای ۷ هزارمترمربع نقاشی دیواری در قلب تهران

اجرای ۷ هزارمترمربع نقاشی دیواری در قلب تهران

معاون امورشهری و فضای سبز شهرداری منطقه ۶ از اجرای ۷ هزارمترمربع نقاشی دیواری در سطح منطقه همزمان با فرارسیدن سال جدید خبر داد و گفت: بر این اساش دیوارهای منطقه به طرح های بهاری مزین شدند. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، افشین خدامی اظهار داشت: همچنین طرح های تجسمی مرتبط با بهار

معاون امورشهری و فضای سبز شهرداری منطقه ۶ از اجرای ۷ هزارمترمربع نقاشی دیواری در سطح منطقه همزمان با فرارسیدن سال جدید خبر داد و گفت: بر این اساش دیوارهای منطقه به طرح های بهاری مزین شدند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، افشین خدامی اظهار داشت: همچنین طرح های تجسمی مرتبط با بهار در میادین اصلی و خیابان های منطقه به همت هنرمندان تجسمی کشور کار شد که زیبایی بصری شهر را دوچندان نمود.
او در ادامه از کاشی کاری پله ششم خیابان ولیعصر خبر داد و گفت: زیباسازی المان های شهری تاثیر بسزایی در نشاط و شادابی شهروندان دارد.
خدامی همچنین به خدمات ارائه شده در طول ایام نوروز به شهروندان تهرانی و مسافران تهران در بوستان های منطقه اشاره کرد و گفت: از جاذبه های گردشگری پایتخت سه بوستان بزرگ لاله، ساعی و هنرمندان است که در قلب پایتخت واقع شده و مورد توجه ویژه گردشگران و شهروندان تهرانی قرار می گیرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.