کد مطلب: ۱۳۳۲۵۴

اعلام ۳ برند لوازم خانگی غیر استاندارد

اعلام 3 برند لوازم خانگی غیر استاندارد

بازرسان سازمان استاندارد در بازرسی‌ خود از قنادی‌های شهر تهران در اردیبهشت ماه سال جاری، جعبه شیرینی‌های غیر استاندارد با نام تجارتی قائم و مرصاد، را توقیف کرده و متعاقب آن از متخلفان به دادگاه شکایت شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، مدیرکل استاندارد استان تهران از توقیف تولید برخی برندهای جعبه شیرینی و لوازم خانگی غیر استاندارد با ذکر نام این محصولات تولیدی خبر داد.

مسلم بیات با اشاره به اجباری بودن استاندارد جعبه‌های مقوایی شیرینی، بر استاندارد بودن جعبه‌های مقوایی پیتزا نیز تاکید و اظهار کرد: در جریان بازرسی‌های سال گذشته کارشناسان این اداره کل در مجموع بیش از ۱۰ تن مقوای غیر استاندارد، بیش از ۱۱ هزار عدد جعبه شیرینی و ۴۰۰ کیلوگرم جعبه‌های مقوایی پیتزا در مراکز تولید و عرضه توقیف شده است.

وی افزود: بازرسان سازمان استاندارد در بازرسی‌ خود از قنادی‌های شهر تهران در اردیبهشت ماه سال جاری، جعبه شیرینی‌های غیر استاندارد با نام تجارتی قائم و مرصاد، را توقیف کرده و متعاقب آن از متخلفان به دادگاه شکایت شد.

بیات همچنین از توقیف لوازم خانگی غیر استاندارد در تهران خبر داد و بیان کرد: یخچال فریزر "GREEN HOUSE"، اجاق گاز "LAMBSTER"، اجاق گاز خانگی و آبگرمکن گازسوز «کامیاب» غیر استاندارد هستند و بازرسان استاندارد در جریان بازرسی‌های خود در اردیبهشت ماه، از واحدهای تولیدی لوازم خانگی اجاق گاز با نام تجارتی "LAMBSTER" را به علت جعل نشان استاندارد، توقیف کردند.

مدیر کل اداره استاندارد استان تهران ادامه داد: در این بازرسی‌ها اجاق گاز خانگی و آبگرمکن گازسوز با نام تجارتی «کامیاب» در واحد تولیدی در شهرک صنعتی شمس‌آباد و نیز یخچال فریزر با نام تجارتی "GREEN HOUSE" در واحد تولیدی در شهرک صنعتی عباس‌آباد، هر دو به دلیل تولید بدون مجوز استاندارد، توقیف شدند.

وی با اشاره به توقیف حدود هزار عدد اجاق گاز، آبگرمکن و یخچال غیر استاندارد در سال گذشته، بر اجباری بودن استاندارد این کالاها تاکید و اعلام کرد: مطابق روال قانون، متخلفان به دادگاه معرفی شدند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.