کد مطلب: ۱۳۲۸۹۷

افزايش سرمايه چادرملو به ۳۵ هزار میلیارد ریال

افزايش سرمايه چادرملو به 35 هزار میلیارد ریال

رئيس اداره امور سهام شركت معدني و صنعتي چادرملو با اشاره به صدور مجوز افزایش سرمایه چادرملو از سوی سازمان بورس اوراق بهادار تهران افزود: طی 2 ماه آینده سرمایه شرکت معدنی صنعتی چادرملو از مبلغ 28 هزار و 215 میلیارد ریال به 35 هزار میلیارد ریال افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار تجارت‌نیوز، افزایش سرمایه چادرملو، در مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام این شرکت در فروردین ماه سال 1395 به تصویب سهامداران رسیده است.

امیر غلامی در این باره گفت: این افزایش سرمایه در دو مرحله، ابتدا از 17 هزار و 100 میلیارد ریال به 28 هزار و 215 میلیارد ریال در سال گذشته انجام شد و امسال نیز در مرحله دوم، از مبلغ 28 هزار و 215 میلیارد ریال به 35 هزار میلیارد ریال از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران محقق می‌شود.

رئيس اداره امور سهام و مجامع شركت معدني و صنعتي چادرملو همچنین با اشاره به سود 231 ریالی هر سهم چادرملو در سال 95 افزود: تصمیم‌گیری در خصوص نحوه تقسیم این سود، در مجمع عمومی عادی اين شركت که در اوایل تير ماه امسال برگزار می‌شود، صورت خواهد گرفت.

غلامی درباره ارائه گزارش‌ها به كدال، گفت: مشكلي كه گزارش فعاليت‌هاي دوره‌اي ارائه‌شده به كدال دارند این است كه گزارش توليد و فروش در يك زمان ارائه مي‌شود. در حالی که اين گزارش‌ها بايد زماني ارائه شوند كه شركت‌ها فاكتور نهايي را داشته باشند تا بتوانند گزارش فروش را منتشر كنند.

وي تصریح کرد: فاصله زمانی اندک 1 تا 2 روز برای اعلام گزارش تولید و فروش منطقی نیست و باید حداقل 10 روز زمان برای ارائه گزارش دقیق و کامل از تولید و فروش در نظر گرفته شود.

امير غلامي در خصوص نقش نمايشگاه بورس، بانك و بيمه در اطلاع‌رسانی به فعالان بازار سرمایه گفت: این نمایشگاه‌ها می‌تواند محمل مناسبی برای ارائه عملکرد شرکت‌های بورسی به سهامداران حقیقی و حقوقی و آحاد علاقمندان باشد. بنابراین حضور شرکت‌های بزرگ در این گونه نمایشگاه‌ها تاثیر مثبتی در شفاف‌سازی فعالیت‌ها و آگاهی‌بخشی به جامعه دارد.

وي اظهار امیدواری کرد، انتخاب زمان مناسب‌تر برای برگزاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه موجب استقبال بیشتر شرکت‌های بزرگ بورسی از نمايشگاه شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.