کد مطلب: ۱۳۳۹۹۸

انتصاب مدیران کل دفتر صنایع معدنی فلزی و غیر فلزی وزارت صنعت، معدن و تجارت

انتصاب مدیران کل دفتر صنایع معدنی فلزی و غیر فلزی وزارت صنعت، معدن و تجارت

وزیر صنعت، معدن و تجارت با صدور احکامی جداگانه «میکائیل عظیمی» را به سمت مدیر کل دفتر صنایع معدنی فلزی و «سیف‌الله امیری » را به سمت مدیر کل دفتر صنایع معدنی غیر فلزی منصوب کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، مهندس نعمت‌زاده این احکام را با عنایت به تعهد، تجارب مدیران مذکور و بنا به پیشنهاد معاون امور معادن و صنایع معدنی صادر کرده است.

وی در متن حکم مدیر کل دفتر صنایع معدنی فلزی تصریح کرده است: نظر به اهمیت بخش صنایع معدنی فلزی در اقتصاد کشور و جایگاه ویژه آن در اقتصاد مقاومتی، مقتضی است ضمن برنامه‌ریزی لازم برای رونق بخشیدن و حداکثر بهره‌برداری از صنایع موجود و آتی، حداکثر تلاش خود را در راستای ارتقای صنایع معدنی فلزی کشور معمول دارید.

همچنین به موازات ایفای وظایف اصلی دفتر صنایع معدنی فلزی، اهتمام ویژه در رشد کمی و کیفی تولیدات و محصولات صنعتی و صادرات آنها با ارزش افزوده بیشتر مورد انتظار است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در متن حکم مدیر کل دفتر صنایع معدنی غیر فلزی نیز آورده است: نظر به اهمیت بخش صنایع معدنی غیر فلزی و جایگاه ویژه آن در اقتصاد مقاومتی، مقتضی است ضمن برنامه‌ریزی لازم برای رونق تولید و صادرات و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در بخش، حداکثر تلاش خود را در راستای ارتقای صنایع معدنی غیر فلزی کشور معمول دارید.

همچنین به موازات ایفای وظایف اصلی دفتر صنایع معدنی غیر فلزی، اهتمام ویژه در رشد کمی و کیفی تولیدات و ایجاد ارزش افزوده هر چه بیشتر در این چرخه مورد انتظار است.

گفتنی است مدیران کل ذکر شده قبلا سرپرست دفاتر مذکور بوده‌اند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.