کد مطلب: ۱۲۸۵۲۷

باغ لاله در بدنه بزرگراه‌ها و بوستان‌های غرب تهران شکوفا شد

باغ لاله در بدنه بزرگراه‌ها و بوستان‌های غرب تهران شکوفا شد

500 هزار پیاز گل لاله که در بدنه بزرگراهها وبوستانهای منطقه 5 کاشته شده بود با آغاز فصل بهار شکفته شد. به گزارشتجارت نیوز،، محسن اسدی شهردار منطقه با بيان این خبر گفت: با توجه به بازدید گردشگران منطقه ای و فرا منطقه ای از اماکن تفرجگاهی غرب تهران و زیباسازی مناظر شهری، گل های

500 هزار پیاز گل لاله که در بدنه بزرگراهها وبوستانهای منطقه 5 کاشته شده بود با آغاز فصل بهار شکفته شد.

به گزارشتجارت نیوز،، محسن اسدی شهردار منطقه با بيان این خبر گفت: با توجه به بازدید گردشگران منطقه ای و فرا منطقه ای از اماکن تفرجگاهی غرب تهران و زیباسازی مناظر شهری، گل های لاله در بزرگراهها وبوستان های منطقه کاشته شد و با روییدن آنها در رنگ های شاد بهاری فضاهای سبز غرب تهران چهره ای دیدنی و زیبا پیدا کرد.
وي در ادامه تصريح کرد: کاشت پيازهاي لاله در رنگ بندي هاي متفاوت و زيبا انتخاب و اجرا شده است تا شهروندان هم زمان با فرا رسيدن بهار شاهد شکفتن هزاران گل لاله باشند.
علی بخشی رییس اداره فضای سبز منطقه 5 از گسترده شدن بیش از 2 هزار متر مربع فرش گل هاي بهاري در بزرگراه ها و بوستانها خبرداد و به اجرای فضای سبز عمودی در بوستان میلاد اشاره کرد و گفت : با هدف آراستگی وزیباسازی منظر شهری فضای سبز عمودی و توپی با گلکاری‌های متنوع در بوستان میلاد و در مجاورت لاله ها اجرا شده که باعث استقبال بی نظیر شهروندان شده است.
وی با بیان اینکه در این طرح تلاش شده است از گل‌های فصلی استفاده شود، افزود: مزین شدن پل‌های سواره رو غرب تهران با نصب فلاورباکس از دیگر اقدامات اجرایی اداره فضای سبزاست.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.