کد مطلب: ۱۲۸۰۶۰

برگزاری مراسم اعتکاف در مساجد منطقه ۳

برگزاری مراسم اعتکاف در مساجد منطقه 3

مراسم معنوی و پرفیض اعتکاف همزمان با ایام البیض در 7 مسجد منطقه 3 در حال برگزاری است. به گزارش تجارت نیوز، رضا دباغی با اعلام این خبر گفت: رجب ماه با فضیلت و فرصت گرانبهایی برای خودسازی و رجوع به پروردگار است که می توان از برکات آن بهره های فراوانی برد. وی افزود:

مراسم معنوی و پرفیض اعتکاف همزمان با ایام البیض در 7 مسجد منطقه 3 در حال برگزاری است.

به گزارش تجارت نیوز، رضا دباغی با اعلام این خبر گفت: رجب ماه با فضیلت و فرصت گرانبهایی برای خودسازی و رجوع به پروردگار است که می توان از برکات آن بهره های فراوانی برد.

وی افزود: در این راستا همزمان با آغاز ایام البیض مراسم اعتکاف ، با تدارک برنامه های ویژه این ایام از دوشنبه 21 فروردین ماه به مدت سه روز با حضور حدود 1700 نفر معتکف در مساجد بقیه ا… (عج)، شهید نواب صفوی، جامع ونک ، امام حسین (ع)،…اجرا می شود.

دباغی خاطرنشان کرد: در روزهای اعتکاف برگزاری محافل انس با قرآن، قرائت مناجات امیرالمومنین (ع)، اعمال نیمه ماه رجب، اعمال ام داوود و دیگر عبادات مرسوم، جلسات گفتگو و حلقه های معرفت انجام می شود.

شهردار منطقه 3 اظهار کرد: به مناسبت ایام البیض 1700 بسته های فرهنگی شامل اقلام فرهنگی و اهدای 4000 کتاب با عناوین پرسش و پاسخ های دانشجویی در مورد اعتکاف، اعتکاف سنت حسنه، مناجات با خدا در ماه های رجب و شعبان بین معتکفین توزیع می شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.