کد مطلب: ۱۲۱۴۶۳

برگزاری کنوانسیون گردشگری با حضور ۳۰۰ گردشگر خارجی

برگزاری کنوانسیون گردشگری با حضور 300 گردشگر خارجی

کنوانسیون گردشگری با حضور 300 گردشگر خارجی از 48 کشور از 14 تا 16 بهمن است. در جلسه ستاد خدمات سفرهای نوروزی استان  پیرامون برگزاری کنوانسیون گردشگری با حضور 300 گردشگر خارجی از 48 کشور از 14 تا 16 بهمن بحث وتبادل نظر شد. معاون عمرانی استانداریزد در این جلسه  گفت : باید از همه

کنوانسیون گردشگری با حضور 300 گردشگر خارجی از 48 کشور از 14 تا 16 بهمن است.
در جلسه ستاد خدمات سفرهای نوروزی استان پیرامون برگزاری کنوانسیون گردشگری با حضور 300 گردشگر خارجی از 48 کشور از 14 تا 16 بهمن بحث وتبادل نظر شد.
معاون عمرانی استانداریزد در این جلسه گفت : باید از همه ظرفیت های موجود برای معرفی فرهنگ ایرانی و مهمان نوازی از گردشگران استفاده کرد .
سید حسینی همچنین فعال شدن گردشگری روستایی ،رعایت مسایل بهداشتی ،ساماندهی مساجد بین راهی و نظارت بر قیمتها را خواستار شد.
مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان هم از رشد 40 درصدی حضور مسافران و گردشگران خارجی به استان خبر داد و گفت : پیش بینی می شود تا پایان امسال حضور گردشگران خارجی در سال 95 به یکصد هزار نفر برسد.
به گزارش صداوسیما، دانش همچنین از برگزاری کنوانسیون گردشگری با حضور 300 گردشگر خارجی از 48 کشور از 14 تا 16 بهمن در یزد و میبد خبر داد .

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.