کد مطلب: ۱۲۷۸۳۶

بهسازی بوستان های قلب تهران در سال ۹۶

بهسازی  بوستان های قلب تهران در سال 96

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 6 از بهسازی و مناسب سازی بوستان های قلب پایتخت در سال جدید خبر داد و گفت: تکمیل سیستم آبرسانی و لوله کشی، تعویض و افزایش تعداد پایه چراغ ها، افزایش تعداد برج های نوری مستقر در پارک و توسعه فضای سبز بوستان ها در دستور کار

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 6 از بهسازی و مناسب سازی بوستان های قلب پایتخت در سال جدید خبر داد و گفت: تکمیل سیستم آبرسانی و لوله کشی، تعویض و افزایش تعداد پایه چراغ ها، افزایش تعداد برج های نوری مستقر در پارک و توسعه فضای سبز بوستان ها در دستور کار قرار دارد.
افشین خدامی تصریح کرد: بر اساس اعتبارهای در نظر گرفته شده برای سال 96 طرح بهسازی و مناسب سازی بوستان های پایتخت در دستور کار قرار می گیرد.
خدامی با اشاره به مناسب سازی بوستان اسدآبادی برای معلولین گفت: در همین راستا پارک هنرمندان نیز به منظور بهره گیری افراد دارای معلولیت مناسب سازی شده و در برنامه شهرداری است تا تمام پارک ها برای افراد دارای معلولیت مناسب سازی شود.
معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 6 با اشاره به مدرن سازی سیستم آبرسانی منطقه برای آبیاری فضای سبز گفت: مخزن های آبی در همین راستا در نقاط مختلف منطقه دایر شده است.
او در ادامه تصریح کرد: بهسازی کفپوش پارک ها و وسایل بازی و ست های ورزشی و بدنسازی نیز در دستور کار قرار دارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.