کد مطلب: ۱۲۷۶۳۷

تابوی افزایش دستمزد باید شکسته شود

تابوی افزایش دستمزد باید شکسته شود

رییس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی می‌گوید: افزایش دستمزدها در رونق تولید اثرگذار است و اگر قدرت خرید مردم بالا برود، هم رفاه و رشد اقتصادی اتفاق می‌افتد هم تولید و اشتغال رونق می‌گیرد. فتح اله بیات  با اشاره به نامگذاری شعار امسال اظهار کرد: حمایت از تولید و اشتغال یعنی بروکراسی‌های اداری و بانکی

رییس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی می‌گوید: افزایش دستمزدها در رونق تولید اثرگذار است و اگر قدرت خرید مردم بالا برود، هم رفاه و رشد اقتصادی اتفاق می‌افتد هم تولید و اشتغال رونق می‌گیرد.

فتح اله بیات با اشاره به نامگذاری شعار امسال اظهار کرد: حمایت از تولید و اشتغال یعنی بروکراسی‌های اداری و بانکی را از پیش پای کارآفرینان برداریم و از افراد دارای ایده که دنبال کسب و کارند حمایت کنیم.

وی افزود: اعتقاد من این است که باید به کسانی که دارای ایده هستند نسبت به کسانی که پول دارند، بیشتر توجه شود زیرا ایده رشد می کند و همیشه مورد احترام بوده است در حالی که پول می‌تواند در اثر عوامل مختلفی از جمله بی احتیاطی از بین برود لذا باید به تفکر کارآفرینی احترام بگذاریم و کارآفرینان را تشویق کنیم.

رییس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی در ادامه قانون کار را مانع تولید ندانست و گفت: قانون کار هیچگاه مانع تولید نبوده است بلکه عواملی مانند سود بالای تسهیلات بانکی و قاچاق کالا از موانع تولید به شمار می‌روند که باید آنها را از پیش پای تولیدگران برداشت.

بیات ادامه داد: قانون کار قانون حمایتی به نفع کارگران است تا از قشر ضعیف و حداقل بگیر کارگری حمایت کند و اصلاح آن به منزله بهتر شدن قانون است نه آنکه مواد آن را جابه جا کنند یا تغییر بدهند.

وی گفت: سالهاست که کارگران خواهان اصلاح ماده ۷ قانون کار هستند ولی متاسفانه به جای اصلاح این ماده روی موادی دست گذاشته‌اند که نگرانی کارگران نسبت به از دست دادن امنیت شغلی را به دنبال داشته است.

به گزارش ایسنا،بیات در پایان افزایش دستمزدها را در رونق تولید موثر خواند و تصریح کرد: ترس دولت از افزایش دستمزد باید بریزد و این تابو یکبار برای همیشه شکسته شود چون وقتی توان خرید آحاد جامعه بالا برود در کنار رفاه و رشد اقتصادی، تولید و اشتغال هم رونق می‌گیرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.