کد مطلب: ۱۴۵۲۰۶

سرپرست جدید هما خبر داد؛

تدوین سند برنامه راهبردی هما در آینده نزدیک

تدوین سند برنامه راهبردی هما در آینده نزدیک

سرپرست جدید شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) از تدوین سند برنامه راهبردی خبر داد و گفت: بازسازی ساختار همه‌جانبه در دستور کار قرار دارد.

فرزانه شرفبافی سرپرست جدید شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) امروز در مراسم رسمی دریافت حکم خود از وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اهم برنامه های خود از تدوین سند برنامه راهبردی این شرکت هواپیمایی خبر داد و گفت:بازسازی ساختاری همه جانبه، اصلاح سیستم مدیریت ایمنی و کیفیت و افزایش سطح کیفی خدمات از برنامه های این شرکت است.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی آموزش منابع انسانی و استقرار نظام مدیریت عملکرد برای حقوق و دستمزد کارکنان را از دیگر محورهای برنامه خود در این شرکت اعلام کرد.

شرفبافی ادامه داد: بهبود روش‌های بازرگانی و بازاریابی نیز از دیگر برنامه‌های این شرکت است که باید با جدیت به آن پرداخته شود.

سرپرست جدید شرکت هواپیمایی هما به گسترش شبکه پروازی این شرکت نیز اشاره کرد و گفت: در فضای جدید و تعاملات بین‌المللی در پی افزایش شبکه پروازی هما هستیم.

وی افزود: ارتقای فرهنگ سازمانی شرکت هما نیز با جدید در این شرکت دنبال می‌شود.

امروز طی مراسمی با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی از زحمات فرهاد پرورش مدیرعامل سابق شرکت هواپیمایی هما قدردانی شد و فرزانه شرفبافی به عنوان سرپرست این شرکت فعالیت خود را رسما آغاز کرد.

لازم به ذکر است فرهاد پرورش به عنوان نماینده ایران در سازمان جهانی هواپیمایی (ایکائو) عازم کانادا می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.