کد مطلب: ۱۲۷۷۵۹

ترافیک قلب تهران در شرایط عادی قرار دارد

ترافیک قلب تهران در شرایط عادی قرار دارد

رییس پلیس راهور منطقه 6 تهران با اشاره به اینکه در نیمه نخست سال شرایط ترافیکی قلب تهران در وضعیت عادی قرار دارد و مشکل خاصی وجود ندارد گفت: ساعت پیک ترافیک از ساعت 17 تا 18 عصر و همزمان با اتمام ساعت طرح ترافیک است که با توجه به اینکه ساعات روز طولانی شده

رییس پلیس راهور منطقه 6 تهران با اشاره به اینکه در نیمه نخست سال شرایط ترافیکی قلب تهران در وضعیت عادی قرار دارد و مشکل خاصی وجود ندارد گفت: ساعت پیک ترافیک از ساعت 17 تا 18 عصر و همزمان با اتمام ساعت طرح ترافیک است که با توجه به اینکه ساعات روز طولانی شده است مشکل ترافیکی خاصی ایجاد نمی شود.
سرهنگ حسنوند ادامه داد: با تمهیدات اندیشیده شده به همت شهرداری منطقه 6 اصلاح هندسی های خوبی در سطح منطقه صورت گرفته که به کاهش بارترافیکی کمک می کند.
سرهنگ حسنوند با اشاره به نصب پل عابر در میدان فاطمی گفت: با تکمیل فرآیند احداث پل عابر مسافرین مترو به راحتی از خیابان فاطمی عبور کرده و بار ترافیکی ایجاد شده در آن محدوده به منظور عبور عابرین پیاده کاهش می یابد.
رییس پلیس راهور منطقه 6 تهران ادامه داد: باکاهش بار ترافیکی محدوده خیابان فاطمی بار ترافیکی خیابان مطهری و ولیعصر نیز کاهش می یابد.
سرهنگ حسنوند همچنین به اصلاح هندسی محدوده میدان ولیعصر (عج) خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته پارک خودرو در محدوده میدان ولیعصر(عج) ساماندهی می شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.