کد مطلب: ۱۲۷۲۲۵

سال ۲۰۱۷ آغاز اجرای برنامه نفت ایرانی در برابر کالای روس

سال ۲۰۱۷ آغاز اجرای برنامه نفت ایرانی در برابر کالای روس

وزیر انرژی روسیه گفت: معتقد هستم که در سال جاری میلادی تمام فرصت ها را برای شروع طرح نفت در برابر کالا میان ایران و روسیه خواهیم داشت. به گزارش سپوتنیک، الکساندر نواک، وزیر انرژی روسیه گفت: همکاری روسیه و ایران تحت عنوان برنامه نفت در برابر کالا، ممکن است در سال جاری میلادی شروع

وزیر انرژی روسیه گفت: معتقد هستم که در سال جاری میلادی تمام فرصت ها را برای شروع طرح نفت در برابر کالا میان ایران و روسیه خواهیم داشت.
به گزارش سپوتنیک، الکساندر نواک، وزیر انرژی روسیه گفت: همکاری روسیه و ایران تحت عنوان برنامه نفت در برابر کالا، ممکن است در سال جاری میلادی شروع شود.

همچنین در ماه گذشته میلادی، اعلام شده بود که توافق ایران و روسیه در چارچوب برنامه نفت در برابر کالا به ازای فروش روزانه یکصد هزار بشکه نفت ایران به روسیه انجام می گیرد و وزیر انرژی روسیه تصریح کرد که حجم دریافت نفت ایران، تحت این قرارداد به ۵ میلیون تن در سال خواهد رسید.

نواک خاطرنشان کرد: در حال حاضر، تغییرات مرتبط با این برنامه اعلام شده و فرآیند همکاری بین دولت‌ها در حال پیشرفت است که پس از تکمیل آن، قرارداد قابل اجرا است.

وی در ادامه گفت: معتقد هستم که در سال جاری میلادی، تمام فرصت‌ها را برای شروع این همکاری خواهیم داشت.

البته در اوایل ماه جاری میلادی هم، نماینده تجاری روسیه در ایران در مصاحبه‌ای گفته بود که کل حجم کالاهایی که روسیه به ایران تحت قرارداد نفت در برابر کالا تحویل می‌دهد، می‌تواند به ۴۵ میلیارد دلار در سال برسد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.