کد مطلب: ۱۲۷۷۹۴

سکه طرح جدید ۸۴۰۰تومان ارزان شد

سکه طرح جدید ۸۴۰۰تومان ارزان شد

علیرغم اینکه در نخستین ساعت معاملات سکه در بازار آزاد امروز(شنبه) تهران، قیمت انواع سکه با افزایش نسبی مواجه شد؛ اما بعد از ظهر، نرخ سکه طرح جدید ۸۴۰۰ تومان کاهش یافت. اگرچه در نخستین دقایق معاملات بازار آزاد تهران، متاثر از اتفاقات و تحولات منطقه، انتظارات مبنی بر نوسانات جدی در قیمت بود، اما

علیرغم اینکه در نخستین ساعت معاملات سکه در بازار آزاد امروز(شنبه) تهران، قیمت انواع سکه با افزایش نسبی مواجه شد؛ اما بعد از ظهر، نرخ سکه طرح جدید ۸۴۰۰ تومان کاهش یافت.
اگرچه در نخستین دقایق معاملات بازار آزاد تهران، متاثر از اتفاقات و تحولات منطقه، انتظارات مبنی بر نوسانات جدی در قیمت بود، اما بازار با افزایش نسبی قیمت انواع سکه روبرو شد. اما در بعد از ظهر امروز و دقایقی قبل از انتشار این خبر، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۸۴۰۰ تومان کاهش مواجه شد.

بر این اساس قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۸۴۰۰ تومان کاهش یک میلیون و ۲۰۱ هزار و ۱۰۰ تومان رسید، همچنین طرح قدیم نیز با ۲ هزار تومان کاهش به یک میلیون و ۱۸۱ هزار تومان رسید. نیم سکه با ۳۵۰۰ تومان افزایش به ۶۸۴ هزار تومان رسید.

به گزارش مهر،در عین حال، ربع سکه با ۴۵۰۰ تومان افزایش به ۳۷۹ هزار تومان و سکه یک گرمی با ۵ هزار تومان افزایش به ۲۴۵ هزار تومان رسید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.