کد مطلب: ۱۲۱۴۷۶

احضار وزیر صنعت به مجلس

احضار وزیر  صنعت به مجلس

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، از بررسی صحت و سقم نامه ارسالی وزیر صنعت به گمرک در کمیسیون متبوعش خبرداد و گفت: در صورت صحت موضوع وزیر صنعت و معاونان مربوطه به کمیسیون صنایع و معادن احضار می شوند و در صورت عدم اقناع موضوع به صحن ارجاع می شود. داریوش اسماعیلی بااشاره

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، از بررسی صحت و سقم نامه ارسالی وزیر صنعت به گمرک در کمیسیون متبوعش خبرداد و گفت: در صورت صحت موضوع وزیر صنعت و معاونان مربوطه به کمیسیون صنایع و معادن احضار می شوند و در صورت عدم اقناع موضوع به صحن ارجاع می شود.

داریوش اسماعیلی بااشاره به نامه وزیرصنعت به "کرباسیان" رئیس‌کل گمرک برای لغو جریمه ۳هزار میلیارد تومانی برند مشهور لوازم خانگی کره‌ای به‌دلیل تخلفات گمرکی،گفت:مجلس در حال حاضر برنامه ششم توسعه را بررسی می کند و از وزارت صنعت درخواست شده که نامه ارسالی به گمرک به کمیسیون صنایع و معادن ارسال شود.

نمیانده مردم سروستان، کوار و خرامه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه کمیسیون صنایع و معادن صحت و سقم نامه ارسالی به گمرک و مفاد قرارداد شرکت کره ای را بررسی می کند، افزود:اگر صحت موضوعات مطرح شده تایید شود، قطعا مجلس برخورد می کند و حمایت از تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی برای مجلس در اولویت است.

نعمت زاده در بخش معادن بذل و بخشش هایی از حقوق های دولتی انجام داده که منطقی نیست

اسماعیلی با تاکید براینکه اگر شرکت کره ای خلاف تعهدات خود محصولات واسطه ای یا نهایی را وارد کشور کرده باشد، کمیسیون صنایع و معادن با آن برخورد می کند، ادامه داد: در صورت صحت موضوع وزیرصنعت و معاونان مربوطه به کمیسیون صنایع و معادن احضار می شوند و در صورت عدم اقناع موضوع به صحن ارجاع می شود.

وی یادآور شد:تجربه ثابت کرده که وزیرصنعت در موضوعات دیگر چنین اقداماتی انجام داده است،به عنوان نمونه در بخش معادن بذل و بخشش هایی از حقوق های دولتی انجام داده که به هیچ وجه قابل دفاع و منطقی نیست.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت،نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی،با تاکید برضرورت حمایت از تولیدکنندگان داخلی تصریح کرد :مقاوم‌سازی اقتصاد تنها با حمایت از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی داخلی محقق و نیاز به واردات را کاهش می دهد و در واقع شناسایی نقاط ضعف کشور در اقتصاد مقاومتی و تبدیل آن به نقاط قوت یکی دیگر از الزامات کشور در رسیدن به جایگاه واقعی خویش در عرصه جهانی است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.