کد مطلب: ۱۲۷۶۲۴

قلب تهران رنگ بهاری به خود گرفت

قلب تهران رنگ بهاری به خود گرفت

قائم مقام شهرداری منطقه ۶ با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در منطقه 6 به مناسبت فرارسیدن فصل بهار گفت: به مناسبت فرارسیدن بهار خیابان ها و محلات قلب تهران به فرش گل و نقاشی های دیواری مزین و اتوبان ها و بزرگراه های پایتخت بهسازی شد. حبیب الله غفوری با اشاره به پهن

قائم مقام شهرداری منطقه ۶ با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در منطقه 6 به مناسبت فرارسیدن فصل بهار گفت: به مناسبت فرارسیدن بهار خیابان ها و محلات قلب تهران به فرش گل و نقاشی های دیواری مزین و اتوبان ها و بزرگراه های پایتخت بهسازی شد.
حبیب الله غفوری با اشاره به پهن شدن دوهزارمترمربع فرش گل در سطح منطقه همزمان با فرارسیدن فصل بهار ادامه داد: به منظور آراستگی هرچه بیشتر فضای شهر، 200 هزار گل لاله در سطح منطقه کاشته شد.
قائم مقام شهرداری منطقه ۶ از اجرای ۷ هزارمترمربع نقاشی دیواری در سطح منطقه همزمان با فرارسیدن سال جدید خبر داد و گفت: بر این اساش دیوارهای منطقه به طرح های بهاری مزین شدند.
قائم مقام شهرداری منطقه 6 توضیح داد: منطقه 6 به عنوان منطقه مرکزی پایتخت روزانه بین 1.5 تا دو میلیون تردد دارد که این حجم تردد نیازمند ارائه خدمات مطلوب و بهینه در همه حوزه هاست و بر همین اساس نگهداشت ترافیکی معابر قلب پایتخت همزمان با آغاز فصل بهار و شروع کار و فعالیت های مردمی صورت گرفت.
غفوری همچنین از اجرای طرح مهمان طهران در قلب تهران خبر داد و گفت: بازدید 40 هزار نفر از شهروندان و مهمانان شهر تهران در ایام نوروز و اسکان 500 نفر از مسافران تهرانی در سوله بحران ایرانشهر از جمله کارهای صورت گرفته بود.
قائم مقام شهرداری منطقه 6 تصریح کرد: غرفه های تفکیک پسماند در طول ایام نوروز در سطح منطقه دایر بود و به شهروندانی که نسبت به تفکیک پسماند خود و تحویل آنها به این غرفه ها اقدام می کردند هدایایی از جمله گلدان های گل تقدیم می شد.
غفوری با بیان اینکه طرح تفکیک در مبدا در روز طبیعت در پارک های سطح منطقه نیز اجرا شد گفت: اجرای کمپین های آموزشی در پارک ها، تحویل کیسه های پسماند خشک در ورودی پارک ها در هنگام ورود شهروندان به پارک ها، حضور آموزشگران در بین خانواده ها و ارائه آموزش های تفکیک در مبدا، جمع آوری پسماند خشک خانواده ها و اهدای جایزه به خانواده های فعال از جمله برنامه های آموزشی و فرهنگی برای روز طبیعت بود.
او با اشاره به مجموعه اقدامات صورت گرفته از سوی شهرداری منطقه 6 در ایام نوروز گفت: اعزام کاروان راهیان نور در روز اول فروردین و تهرانگردی خانواده های محترم شهدای منطقه از جمله برنامه های فرهنگی صورت گرفته در طول ایام نوروز بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.