کد مطلب: ۱۲۸۸۳۲

كمك ۶۵۰ ميليون ريالی چادرملو به كتابخانه نابينايان يزد

كمك ۶۵۰ ميليون ريالی چادرملو به كتابخانه نابينايان يزد

مديرعامل انجمن خيرين كتابخانه‌ساز استان يزد از اجابت درخواست اين انجمن و كمک ۶۵۰ ميليون ريالی شركت معدنی و صنعتی چادرملو خبر داد. به گزارش تجارت‌نیوز ،«محمدعلی دست‌افشان» با اعلام اين خبر افزود: با توجه به نياز كتابخانه نابينايان يزد به یک دستگاه چاپگر برای توليد منابع بريل مورد نياز خود، شركت معدنی و صنعتی

مديرعامل انجمن خيرين كتابخانه‌ساز استان يزد از اجابت درخواست اين انجمن و كمک ۶۵۰ ميليون ريالی شركت معدنی و صنعتی چادرملو خبر داد.
به گزارش تجارت‌نیوز ،«محمدعلی دست‌افشان» با اعلام اين خبر افزود: با توجه به نياز كتابخانه نابينايان يزد به یک دستگاه چاپگر برای توليد منابع بريل مورد نياز خود، شركت معدنی و صنعتی چادرملو با پاسخ مثبت به این درخواست، نیاز این کتابخانه را تامین کرد.

وی تصريح كرد: پرداخت مبلغ ۶۵۰ ميليون ريالی از سوی شركت چادرملو، كمك بزرگی به تأمين منابع بريل كتابخانه نابينايان يزد می‌كند و بخش اعظمی از نيازهای اطلاعاتی روشندلان عضو كتابخانه از اين طريق مرتفع خواهد شد.
مديرعامل انجمن خيرين كتابخانه‌ساز استان همچنین خواستار توجه و عنايت هر چه بيشتر خيران نیک‌انديش يزدی به تأمين نيازهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری كتابخانه‌های استان شد و ابراز اميدواری كرد كه خيران در كنار ساخت فضاهای كتابخانه‌ای، تجهيز، شاداب‌سازی و تأمين منابع مورد نياز كتابخانه‌ها را نيز مورد توجه قرار دهند.

گفتنی است با كمک نقدی ۶۵۰ ميليون ريالی شركت چادرملو به كتابخانه نابينايان يزد، دو دستگاه چاپگر بريل و یک دستگاه صحافی حرارتی تهيه و در اختيار اين كتابخانه قرار گرفته است.
كتابخانه نابينايان يزد هم اكنون ۵۹۱ نفر عضو فعال دارد و تعداد منابع بريل اين كتابخانه نيز دو هزار و ۳۲ نسخه و منابع صوتی آن نيز هفت هزار عنوان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.