خبر مهم:

کد مطلب: ۱۲۷۲۸۲

مطالعه زمین در کلان شهرها جهت احداث جایگاه‌های کوچک

مطالعه زمین در کلان شهرها جهت احداث جایگاه‌های کوچک

به گفته مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران،‌ مطالعه زمین‌های قابل احداث برای جایگاه‌های کوچک برای کلان شهرهای کشور یکی از اولویت‌هایی است که به شرکت‌های صاحب صلاحیت(برندینگ) ابلاغ شده است. محمدرضا مظلومی،‌ مدیربازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران،‌ با بیان این مطلب ادامه داد: ‌با توافق مقامات شهری در تلاشیم تا

به گفته مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران،‌ مطالعه زمین‌های قابل احداث برای جایگاه‌های کوچک برای کلان شهرهای کشور یکی از اولویت‌هایی است که به شرکت‌های صاحب صلاحیت(برندینگ) ابلاغ شده است.
محمدرضا مظلومی،‌ مدیربازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران،‌ با بیان این مطلب ادامه داد: ‌با توافق مقامات شهری در تلاشیم تا جایگاه‌های کوچک تک نازله را توسعه دهیم.
وی افزود: ‌اکنون 17 جایگاه کوچک در اصفهان و سه جایگاه در تهران احداث شده است و باید با تکیه بر توان بخش خصوصی این جایگاه‌ها توسعه پیدا کند.
مظلومی تاکید کرد: حمایت از شرکت‌های صاحب نشان و فعالیت این شرکت‌ها برای تکمیل زنجیره توزیع سوخت در کشور و توسعه جایگاه‌ها با ابعاد کوچک در دستور کار شرکت ملی پخش قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه 81 مورد درخواست از سوی شرکت‌ها برای کسب مجوز برندینگ مطرح شد، ‌افزود: از این میان 43 شرکت مجوز گرفتند.
مظلومی گفت: فعالیت اجرایی این شرکت‌ها از اوایل بهمن ماه آغاز شد و اکنون 7 شرکت در زمینه برندیگ جایگاه‌های سوخت فعالیت می‌کنند که در بین آنها نام 4 پالایشگاه تهران،‌ تبریز، ‌آبادان و شیراز وجود دارد.
به گفته وی این فعالیت‌ها در راستای اجرای مسئولیت قانونی اصل 44 و خصوصی‌سازی صورت می‌گیرد.
مظلومی ادامه داد: چابک سازی شبکه توزیع که تا پیش از این تنها در انحصار شرکت ملی پخش قرار داشت از دیگر اهداف اجرای برندیگ بود که فضای رقابتی برای بخش خصوصی در این زمینه فراهم می‌کند.
وی همچنین کوچک‌سازی و چابک‌سازی شرکت پخش را از دیگر اهداف این طرح عنوان کرد و افزود: با اینکار وظایف پایین دستی شرکت بخش به بخش خصوصی واگذار می‌شود و نظارت بالادستی بر فعالیت این شرکت‌ها در دست شرکت پخش باقی می‌ماند.
به گزارش آنا،مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران دیگر دستاورد اجرای این طرح را بسترسازی برای اجرای طرح حق العملی عنوان کرد و گفت: همسان‌سازی توزیع سوخت کشور با استانداردهای جهانی و ایجاد رفاه عمومی برای مصرف‌کنندگان با اجرای طرح برندینگ محقق خواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.