کد مطلب: ۱۲۸۰۸۷

مهار آبگرفتگی های احتمالی در معابر شمال شرق تهران

مهار آبگرفتگی های احتمالی  در معابر شمال شرق تهران

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 4 از اجرای طرح فوریتی لایروبی و پاکسازی مسیل ها و کانال ها خبر داد و گفت: با آغاز نخستین بارش های بهاری معابر برای تردد شهروندان باز است. به گزارش تجارت نیوز،حسین سیگارودی در این باره گفت: با توجه به افزایش بارش های بهاری و به منظور

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 4 از اجرای طرح فوریتی لایروبی و پاکسازی مسیل ها و کانال ها خبر داد و گفت: با آغاز نخستین بارش های بهاری معابر برای تردد شهروندان باز است.
به گزارش تجارت نیوز،حسین سیگارودی در این باره گفت: با توجه به افزایش بارش های بهاری و به منظور جلوگیری از آبگرفتگی های احتمالی در سطح معابر، طرح فوریتی لایروبی و رسوب برداری کانال ها و مسیل ها در دستور کار قرار گرفته و اجرایی شده است.
وی افزود: در حال حاضر 4 مسیل و 18 کانال فعال منطقه پاکسازی، لایروبی و رسوب برداری شده است.
معاون خدمات شهری منطقه در ادامه گفت: به منظور جلوگیری از آبگرفتگی و طغیان احتمالی کانال ها و سهولت تردد عابران پیاده، طی 2 مرحله این طرح فوریتی در فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری اجرا خواهد شد.
وی اجرای پروژه جمع آوری آب های سطحی از منطقه را عامل مهمی در کاهش مشکلات آبگرفتگی دانست و در پایان افزود: در این پروژه بیش از 150 هکتار از فضاهای زیرزمینی منطقه بهسازی می شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.