کد مطلب: ۱۲۷۴۷۰

مونتاژ خودرو با هدف صادرات انجام می شود

مونتاژ خودرو با هدف صادرات انجام می شود

یک کارشناس صنعت خودرو گفت: سریع‌ترین راه ممکن برای افزایش اشتغال در صنعت خودرو تمرکز بر مونتاژ خودرو برای صادرات به خارج از کشور است. حسن کریمی سنجری اظهار کرد: در حال حاضر صنعت خودروی ایران یک صنعت مونتاژکار برای مصرف داخل است. وی با بیان اینکه این صنعت باید از مونتاژ با هدف مصرف

یک کارشناس صنعت خودرو گفت: سریع‌ترین راه ممکن برای افزایش اشتغال در صنعت خودرو تمرکز بر مونتاژ خودرو برای صادرات به خارج از کشور است.

حسن کریمی سنجری اظهار کرد: در حال حاضر صنعت خودروی ایران یک صنعت مونتاژکار برای مصرف داخل است.

وی با بیان اینکه این صنعت باید از مونتاژ با هدف مصرف داخل تبدیل به مونتاژ برای صادرات شود، تصریح کرد: مونتاژ خودروی صادراتی اشتغال قابل توجهی در خودروسازان داخلی ایجاد خواهد کرد.

این کارشناس صنعت خودرو ادامه داد: البته در کنار مونتاژ با هدف صادرات، هدف دیرینه خودروساز شدن نیز باید همچنان پیگیری شود اما در راه خودروساز شدن نباید از مونتاژ برای صادرات غافل بود.

وی افزود: برای مونتاژ خودرو با هدف صادراتی باید با خودروسازان معتبر بین‌المللی همکاری شده و از دانش روز صنعت خودروسازی جهان استفاده شود که خوشبختانه سال گذشته چند قرارداد در این زمینه با خودروسازان خارجی منعقد شد.

به گزارش ایسنا،کریمی سنجری با بیان اینکه باید خودروسازان و قطعه‌سازان بین‌المللی ترغیب به سرمایه‌گذاری در ایران شوند، تصریح کرد: امیدواریم که با اقدامات آغاز شده در همکاری با خودروسازان بین‌المللی در صنعت خودرو شاهد رشد کمی و کیفی خودروهای تولیدی در داخل باشیم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.