کد مطلب: ۱۵۰۵۱۷

واگذاری اراضی برای اجرای طرح مسکن اجتماعی

واگذاری اراضی برای اجرای طرح مسکن اجتماعی

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بنیاد مسکن و خیرین مجری طرح مسکن اجتماعی بوده و اختصاص اراضی به این بخش توسط سازمان ملی زمین و مسکن انجام می‌شود.

حمیدرضا عظمیان معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: یکی از اولویت‌های اصلی ما تکمیل مسکن مهر و واگذاری زمین به تعاونی‌های مسکن است که در این حوزه اقدامات موثری انجام داده‌ایم.

به گزارش تجارت‌نیوز، عظیمیان با اشاره به طرح مسکن اجتماعی افزود: بنیاد مسکن و خیرین مجری طرح مسکن اجتماعی بوده و اختصاص اراضی به این بخش توسط سازمان ملی زمین و مسکن انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: اسناد و زمین‌های دولتی، مشخصات و مختصات آنها در اختیار یگان ویژه قرار دارد تا این یگان از سوء استفاده زمین‌های دولتی به نفع زمین‌خواران و دلالان جلوگیری کند و مانع از تجاوز در حریم‌ها و زمین‌های دولتی در محدوده شهرها شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: حدود رفع تصرفاتی که در همین مدت کوتاه و از زمان تشکیل یگان یعنی از خرداد ماه سال جاری (۹۵) انجام شده ۱۰۹۲ مورد است که حدود ۲ هزار هکتار زمین را شامل می‌شود.

وی در پایان افزود: همچنین، در نظر داریم با هماهنگی وزارت دفاع در استان‌های جنوبی و شرقی کشور با استفاده از پهباد و تصویربرداری هوایی از اراضی خود حفاظت کنیم تا مانع تصرف و تجاوز به اموال عمومی شویم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.