کد مطلب: ۱۲۷۷۸۴

پدران شهدا در منطقه ۳ تقدیر می شوند

پدران شهدا در منطقه 3 تقدیر می شوند

به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد حضرت امیرالمومنین (ع) از پدران شهدا در منطقه 3 تهران تقدیر می شود. مهدی پیرهادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه با بیان اینکه امام علی (ع) در ابعاد مختلف زندگی فردی واجتماعی بهترین الگو برای تمام انسان‌هاست و باید این الگو را سر لوحه زندگی خود قرار دهیم

به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد حضرت امیرالمومنین (ع) از پدران شهدا در منطقه 3 تهران تقدیر می شود.

مهدی پیرهادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه با بیان اینکه امام علی (ع) در ابعاد مختلف زندگی فردی واجتماعی بهترین الگو برای تمام انسان‌هاست و باید این الگو را سر لوحه زندگی خود قرار دهیم تصریح کرد: از 19 تا 24 فروردین ماه ویژه برنامه هایی به مناسبت گرامیداشت سالروز میلاد حضرت علی (ع) و اعتکاف، ویژه برنامه هایی در محلات و مساجد این منطقه برگزار می شود.

پیرهادی خاطر نشان کرد: تقدیر از پدران شهدا و کارگران نمونه ،برگزاری جشن میلاد ،نمایشگاه عکس از عتبات عالیات با محوریت نجف اشرف ، ایستگاههای صلواتی و قرائت زیارت امین اله در سراهای محلات و مساجد همزمان با ایام میلاد نور برگزار می شود.

وی همچنین از همکاری در برگزاری مراسم اعتکاف در 7 مسجد خبر داد و اظهار داشت : از سوی دیگر همزمان با وفات حضرت زینب (س) از همسران فداکار جانبازان و ایثارگران تقدیر می شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.