کد مطلب: ۱۴۴۵۱۹

کاهش رشد تولید نفت آمریکا در سال آینده

کاهش رشد تولید نفت آمریکا در سال آینده

اداره اطلاعات انرژی آمریکا انتظار دارد به دلیل دورنمای قیمت پایین‌تر نفت، تولید نفت خام آمریکا کمتر از پیش‌بینی ماه گذشته این سازمان، در سال ۲۰۱۸ رشد کند.

در گزارش ماهانه «دورنمای انرژی کوتاه مدت» اداره اطلاعات انرژی آمریکا، پیش‌بینی شده است تولید نفت خام آمریکا در سال ۲۰۱۸ به ۹.۹ میلیون بشکه در روز در مقایسه با ۹.۳ میلیون بشکه در روز در سال جاری می‌رسد که ۵۷۰ هزار بشکه در روز افزایش نشان می‌دهد. این سازمان ماه گذشته میزان افزایش سال به سال تولید نفت آمریکا در سال ۲۰۱۸ را ۶۸۰ هزار بشکه در روز پیش‌بینی کرده بود.

به گزارش تجارت‌نیوز، پیش‌بینی این سازمان برای تولید نفت آمریکا در سال ۲۰۱۷ بدون تغییر ماند.

مدیر موقت اداره اطلاعات انرژی آمریکا در این باره اظهار کرد: پیش‌بینی قیمت پایین‌تر برای نفت، باعث می‌شود از رشد پیش‌بینی‌شده تولید نفت آمریکا در سال آینده در مقایسه با پیش‌بینی قبلی اندکی کاسته شود.

اداره اطلاعات انرژی آمریکا قیمت نفت برنت در سال ۲۰۱۸ را ۵۲ دلار در هر بشکه پیش‌بینی کرد که ۴ دلار نسبت به پیش‌بینی ماه گذشته کمتر بود. با این همه تولید ۹.۹ میلیون بشکه در روز همچنان رکورد تولید بالایی برای آمریکا خواهد بود.

تولید نفت رو به رشد آمریکا، اوپک را برای کاهش تولید به منظور مقابله با اشباع عرضه جهانی که ریزش قیمت را به دنبال داشته است، تحت فشار قرار داده است.

بر اساس گزارش رویترز، انتظار می‌رود رشد تقاضای آمریکا در سال ۲۰۱۷ اندکی کمتر از پیش‌بینی قبلی بوده و به ۳۱۰ هزار بشکه در روز در مقایسه با ۳۲۰ هزار در پیش‌بینی ژوئن برسد. این سازمان پیش‌بینی می‌کند تقاضای آمریکا در سال میلادی آینده به میزان ۳۶۰ هزار بشکه در روز افزایش پیدا کند که بالاتر از پیش‌بینی ۳۱۰ هزار بشکه در روز در ماه گذشته است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.