کد مطلب: ۱۲۷۷۷۴

کندرو بزرگراه نواب به زودی راه اندازی می شود

کندرو بزرگراه نواب به زودی راه اندازی می شود

شهردار منطقه 11 تهران از کاهش ترافیک بزرگراه نواب و تسهیل دسترسی خودروها به محله های مرکزی شهر با راه اندازی لاین کند رو بزرگراه نواب تا چند هفته آینده خبر داد. نصراله آبادیان در این باره گفت:مرحله اول کند رو بزرگراه نواب طی چند هفته آینده راه اندازی می شود. با راه اندازی این

شهردار منطقه 11 تهران از کاهش ترافیک بزرگراه نواب و تسهیل دسترسی خودروها به محله های مرکزی شهر با راه اندازی لاین کند رو بزرگراه نواب تا چند هفته آینده خبر داد.
نصراله آبادیان در این باره گفت:مرحله اول کند رو بزرگراه نواب طی چند هفته آینده راه اندازی می شود. با راه اندازی این کند رو بار سنگین ترافیک جنوب به شمال بزرگراه نواب در تقاطع میدان 9 دی و هلال احمر ؛ سبک و تردد در آن تسهیل می شود.
آبادیان افزود: برای اجرای این طرح با مشکلات زیر ساختی و معارضان آب ، برق و مخابرات مواجه بودیم که تکمیل خط آب شهری و شبکه فاضلاب بخشی از آن ها بود .
به گفته شهردار منطقه 11 با راه اندازی کند رو بزرگراه نواب ؛ از این پس شهروندانی که قصد تردد به شرق منطقه را دارند از خط اصلی خارج و وارد دسترسی محلی یا همان مسیر کندرو می شوند. با ایجاد این امکان با تقسیم بار تردد خود روها ؛ بار ترافیک در بزرگراه سبک و حرکت خود روها در آن تسهیل می شود.
وی در خصوص مدت زمان اجرای این طرح گفت: عملیات ایجاد کند رو بزرگراه نواب از ابتدای سال گذشته آغاز شد و با کار مستمر اکنون با پیشرفت 95 درصدی در مرحله پایانی است.
فاز دوم این طرح حد فاصل خیابان های هلال احمر تا میدان 9 دی در 4 ماه نخست امسال به بهره برداری می رسد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.