کد مطلب: ۱۲۷۵۳۷

گرانی سیب و موز تا دو ماه دیگر ادامه می یابد /افزایش قیمت سیب تا ۱۰ هزار تومان

گرانی سیب و موز تا دو ماه دیگر ادامه می یابد /افزایش قیمت سیب تا 10 هزار تومان

سخنگوی سابق اتحادیه بار فروشان گفت: قیمت سیب درختی  به دلیل کمبود پرتقال در بازار تا 10 هزار تومان نیز افزایش می یابد علی امامی در گفتگو با خبرنگار تجارت نیوز با اشاره به اینکه قیمت میوه از جمله سیب درختی و موز در ایام نوروز بسیار بالارفت،اظهار داشت:علت این افزایش قیمت،کمبود پرتقال و نارنگی

سخنگوی سابق اتحادیه بار فروشان گفت: قیمت سیب درختی به دلیل کمبود پرتقال در بازار تا 10 هزار تومان نیز افزایش می یابد

علی امامی در گفتگو با خبرنگار تجارت نیوز با اشاره به اینکه قیمت میوه از جمله سیب درختی و موز در ایام نوروز بسیار بالارفت،اظهار داشت:علت این افزایش قیمت،کمبود پرتقال و نارنگی در بازار بود از این رو مردم سعی کردند بیشتر میوه مصرفی خود را در روزهای تعطیل سال نو سیب درختی و موز قرار دهند.

وی افزود: از آنجایی که میزان واردات پرتقال به کشور کم است و کفاف بازار داخلی را نمی دهد از این رو قیمت دسیب درختی و موز همچنان به دلیل کمبود میوه های دیگر بالا ماند.

این کارشناس و فعال عرضه کننده میوه در میدان مرکزی نیوه و تره بار با اعلام اینکه گرانی سیب درختی تا دو ماه دیگر ادامه می یابد،اظهار داشت:تا زمان برداشت و عرضه سیب نو به بازار ،قیمت سیب درختی پایین نمی آید.

وی ادامه داد: البته پیش بینی می شود تا ده روز دیگر نرخ هر کیلو سیب درختی ت 10 هزار تومان نیز افزایش یاید.

به گفته امامی قیمت موز نیز ممکن است متاثر از نرخ سیب درختی و نیز کمبود میوه های دیگر بازهم افزایش یابد.

گفتنی است در بازار بی سامان نوروز،انواع میوه از جمله سیب و موز به دو برابر نرخ به مردم فروخته شد و وعده های مسئولان جهاد کشاورزی مبنی بر اینکه بازار میوه در شب عید و ایام نوروز بازار کنترل شده و باثباتی خواهد بود،در حد حرف باقی ماند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.