کد مطلب: ۳۹۰۶۲

آغاز فعالیت ایستگاه های ورزشی بانوان در شمال تهران

48 ایستگاه ورزشی با هدف ارتقاء سطح سلامت بانوان، فعالیت های ورزشی خود را در سال جدید در شمال تهران آغاز کردند. تجارت نیوز: 48 ایستگاه ورزشی  با هدف ارتقاء سطح سلامت بانوان، فعالیت  های ورزشی خود را در سال جدید در شمال تهران آغاز کردند. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک سعید کارگران

48 ایستگاه ورزشی با هدف ارتقاء سطح سلامت بانوان، فعالیت های ورزشی خود را در سال جدید در شمال تهران آغاز کردند.

تجارت نیوز: 48 ایستگاه ورزشی با هدف ارتقاء سطح سلامت بانوان، فعالیت های ورزشی خود را در سال جدید در شمال تهران آغاز کردند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک سعید کارگران معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک با بیان این خبر اظهار داشت: با نواخته شدن زنگ آغازفعالیت های ورزشی در بوستان گلریزان ، ایستگاه های ورزشی با حضور بانوان شهروند و 38 مربی، فعالیت خود را در شمال تهران آغاز کردند.
وی گفت : این ایستگاهها در بوستان ها، مدارس، حسینیه و برخی موسسات بهزیستی فعال است که فعالیت های ورزشی از قبیل آمادگی جسمانی، تنیس روی میز ، شطرنج و… درآنها اجرا می شود.
کارگران تصریح کرد: بانوان شهروند می توانند از فعالیت های ورزشی این ایستگاهها از ساعت 7 تا 10 صبح بهره ببرند.
معاون شهردار منطقه یک خاطر نشان ساخت: در سال گذشته 48 ایستگاه ورزشی در منطقه فعال بودند و در هر ایستگاه حدود 40 نفر در فعالیت های ورزشی شرکت می کردند .
وی افزود: مسابقات ورزشی فصلی نیز در پایان هر فصل با حضور حداقل 150 شرکت کننده اجرا و زنگ ورزش نیز هر ماه در دو ایستگاه با اجرای مسابقات ورزشی و… برگزار شد.
کارگران با اشاره به فواید ورزش های صبحگاهی تحت نظر مربیان از بانوان شهروند در خواست نمود که با حضور اعضای خانواده خود باعث افزایش اینگونه فعالیت ها شوند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.