کد مطلب: ۱۲۷۴۸۷

اجرای طرح لایروبی کانال های روبسته در منطقه۲

اجرای طرح لایروبی کانال های روبسته در منطقه2

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه دو از طرح لایروبی کانال های روبسته در سطح منطقه با هدف رفع آبگرفتگی معابر و ساماندهی و لایروبی کلیه انهار رو بسته و مسیل های اصلی خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه دو، علیرضا جعفری با بیان این مطلب اظهار داشت : طرح استقبال از

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه دو از طرح لایروبی کانال های روبسته در سطح منطقه با هدف رفع آبگرفتگی معابر و ساماندهی و لایروبی کلیه انهار رو بسته و مسیل های اصلی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه دو، علیرضا جعفری با بیان این مطلب اظهار داشت : طرح استقبال از بهار 96 در3 بازه زمانی پیش بینی شده است که در اجرای این طرح 9کانال روبسته و 6 مسیل اصلی توسط نیروهای اجرایی اداره مسیل ها و قنوات شهرداری منطقه 2 لایروبی گردید، در این بازه زمانی 28هزار متر طول از مسیل ها ی سطح منطقه و کانال های روبسته نیز به متراژ 40هزار متر طول پاکسازی و لایروبی شدند.
وی در ادامه افزود : تعداد 3 استخر آبدهی فضای سبز در سطح منطقه لایروبی شده و آب به صورت روان در این مسیرها در جریان است.
جعفری خاطر نشان کرد: عملیات لایروبی انهار روزانه انجام می شود و کلیه مسیل های منطقه تحت نظارت مستمر نیروهای ناظر بوده و پاکسازی و لایروبی می شوند و با توجه به بارش های اخیر مشکلی در انسداد این مسیل ها به وجود نیامده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.