کد مطلب: ۱۲۸۸۲۹

اجرای یک هزار مترمربع عملیات پیاده‌روسازی در قلب تهران

اجرای یک هزار مترمربع عملیات پیاده‌روسازی در قلب تهران

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۶ از اجرای بیش از یک هزار مترمربع عملیات پیاده‌روسازی در سطح منطقه خبر داد و گفت: از ابتدای فروردین ماه و به منظور بهسازی معابر شهری و به منظور رفاه حال شهروندان عملیات تعمیر و بهسازی پیاده‌روهای معابر قلب پایتخت در دستور کار قرار گرفت. به گزارش تجارت‌نیوز، سیدرامین

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۶ از اجرای بیش از یک هزار مترمربع عملیات پیاده‌روسازی در سطح منطقه خبر داد و گفت: از ابتدای فروردین ماه و به منظور بهسازی معابر شهری و به منظور رفاه حال شهروندان عملیات تعمیر و بهسازی پیاده‌روهای معابر قلب پایتخت در دستور کار قرار گرفت.
به گزارش تجارت‌نیوز، سیدرامین حسینی‌نژاد با بیان اینکه معابر تمام نقاط منطقه، متر به متر بررسی و به منظور بهسازی تعمیر و مرمت می‌شود، گفت: اصلاحات هندسی مورد نیاز به منظور رفاه حال افراد دارای معلولیت در روند عملیات پیاده‌روسازی مورد توجه قرار می‌گیرد.
حسینی‌نژاد تصریح کرد: در عملیات پیاده‌روسازی، دفع آب‌های سطحی ناشی از بارش باران لحاظ شده است.
او همچنین تصریح کرد: آسفالت‌ريزی، لکه‌گیری، روکش نوار حفاری و مرمت دریچه‌ها و سنگدال‌ها از اقدامات صورت گرفته در جریان مرمت و بهسازی پیاده‌روهای سطح منطقه است.
معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۶ ادامه داد: پیاده‌روسازی معابر سطح منطقه بر اساس درخواست شهروندان و پیام‌های مردمی صورت می‌گیرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.