کد مطلب: ۱۴۰۸۰۶

مدیرعامل ایدرو خبر داد

احداث کارخانه تولید لاستیک با ظرفیت ۵۰ هزار تن

احداث کارخانه تولید لاستیک با ظرفیت ۵۰ هزار تن

مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از احداث کارخانه تولید لاستیک خودرو در زابل با ظرفیت ۵۰ هزار تن خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز، منصور معظمی در مراسم امضای قرارداد کارخانه تولید لاستیک خودرو در زابل که با حضور وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت و نیز استاندار سیستان و بلوچستان در ساختمان وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، با اعلام این خبر افزود: از یک سال قبل کلنگ‌زنی این کارخانه آغاز شده و پیشرفت فیزیکی ۱۲ درصدی داشته است هرچند که این میزان مورد قبول وزیر صنعت، معدن و تجارت نیست، اما با امضای این قرارداد شاهد پیشرفت کار خواهیم بود.

وی ادامه داد: قرار بر این است که تولید ۵۰ هزار تنی انواع لاستیک خودرو که شامل ۲۵ هزار تن لاستیک سبک و ۲۵ هزار تن لاستیک سنگین است توسط این کارخانه به مرحله تولید برسد.

مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با اشاره به این که ۱۰۰ درصد سهام این کارخانه مربوط به ایدرو است، خاطرنشان کرد: ۸۴۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در این خصوص انجام شده و طی مدت چهار سال طرح در شهرک صنعتی رامشار زابل به بهره‌برداری می‌رسد. علاوه بر این با احداث این پروژه شاهد ایجاد اشتغال مستقیم ۱۳۴۴ نفری خواهیم بود.

معظمی ادامه داد: مبلغ قرارداد مورد نظر ۱۶۰ میلیون یوروست و ۸۵ درصد تامین مالی توسط فاینانس خارجی و ۱۵ درصد توسط منابع داخلی مدنظر قرار گرفته است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.