کد مطلب: ۱۳۱۴۲۴

احداث ۷ مخزن ذخیره آب در شمال شرق تهران

احداث 7 مخزن ذخیره آب در شمال شرق تهران

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 گفت: با احداث دو مخزن جدید با حجم 650 مترمکعب تعداد مخازن احداث شده طی یک سال گذشته به عدد 7 می رسد.

حسین سیگارودی در گفتگو با خبرنگار تجارت‌نیوز، در این باره گفت: در طی سنوات گذشته شهرداری تهران با توجه به بحران کم‌آبی و افزایش مساحت فضای سبز و نیاز گیاهان به آبیاری اقدام به احداث مخازن آب نموده تا زمینه تامین منابع آبی مناسب را جهت حفظ و توسعه فضای سبز فرآهم آورد.

وی ادامه داد: در سال اخیر در فضای سبز شهرداری منطقه 4 با هدف ارتقای سطح کیفی و کمی فضای سبز طرح احداث مخزن بتنی ذخیره آب در این منطقه عملیاتی گردیده که مشکلات آبیاری را نیز برطرف کرده است.

معاون خدمات شهری منطقه افزود: در سال 95 مخازنی به حجم‌های 720، 700 و 650 متر مکعب طراحی و احداث شدند و هم‌اینک دو مخزن هر کدام با حجم 650 متر مکعب در کلینیک گل و گیاه حکیمیه و کلینیک گل و گیاه بختیاری در حال احداث هستند.

سیگارودی با اشاره به مخازن احداث شده گفت: تا به امروز مخازن به حجم 720 متر مکعب در بوستان کسری، 700 متر مکعب در بوستان ولیعصر (عج)، 650 متر مکعب در چهارراه سیدالشهدا (ع)، 700 متر مکعب در فرهنگسرای اشراق و حجم 350 متر مکعب در شهرک گلستان احداث شده است.

وی در پایان گفت: با احداث این مخازن در فصل گرم تابستان با مشکل آبیاری مواجه نخواهیم بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.