کد مطلب: ۱۲۹۰۳۵

ارائه خدمات رایگان پزشکی به شهروندان محله های مرکزی شهر تهران

ارائه خدمات رایگان پزشکی به شهروندان محله های مرکزی شهر تهران

قائم مقام شهرداری منطقه 11 از ارائه بسته خدمات رایگان و تخصصی پزشکی شامل ویزیت پزشک، پاراکلینیک و دارو به شهروندان ساکن در محله های مرکزی شهر تهران به مناسبت هفته سلامت خبر داد. به گزارش تجارت نیوز، وحید محمدی ضمن اعلام این خبر افزود:معاونت امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه با هماهنگی و همکاری مراکز

قائم مقام شهرداری منطقه 11 از ارائه بسته خدمات رایگان و تخصصی پزشکی شامل ویزیت پزشک، پاراکلینیک و دارو به شهروندان ساکن در محله های مرکزی شهر تهران به مناسبت هفته سلامت خبر داد.
به گزارش تجارت نیوز، وحید محمدی ضمن اعلام این خبر افزود:معاونت امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه با هماهنگی و همکاری مراکز دانشگاهی و درمانی ؛ خدمات تخصصی پزشکی به صورت کاملا رایگان شامل ویزیت پزشک، پاراکلینیک و دارو را در محله های منطقه ارائه می کند.
محمدی با بیان این که ارائه خدمات سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه در سرای محلات منطقه 11 انجام می شود؛ ادامه داد: در سرای محله امیریه دوم تا چهارم اردیبهشت ماه پزشکان متخصص پوست ، فوق تخصص آسم و آلرژی ، پزشک عمومی و متخصص داخلی از ساعت 9تا 14حضور دارند .
او همچنین به دیگر برنامه های محلات منطقه 11 اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات پزشکی به شهروندان در طول هفته سلامت در درمانگاه درنیان، حضور پزشک متخصص زنان، پزشک عمومی، متخصص اطفال، روانپزشک و کارشناس ارشد تغذیه روز3 اردیبهشت ساعت 9 تا 12 در سرای محله سلامت و روز دوشنبه 4 اردیبهشت در سرای محله اسکندری ساعت 9تا 12، حضور پزشک عمومی، کارشناس تغذیه و مشاور روان شناس در سرای محله مخصوص روز 4 اردیبهشت ساعت 10تا 12، حضور متخصص دندان پزشکی، ماما، تعذیه، روان شناس کودک، تست غربالگری قند خون و فشار خون، ویزیت پزشک عمومی روز 3 اردیبهشت در سرای محله عباسی و 6 اردیبهشت در سرای محله هلال احمر از بجمله برنامه های این هفته خواهد بود.
قائم مقام شهرداری منطقه 11 یاد آور شد: برنامه های هفته سلامت با همکاری مراکز درمانی و بیمارستان های سطح منطقه از جمله جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران، مرکز بهداشت جنوب، درمانگاه فرمانفرمایان ،بیمارستان پارسا و درمانگاه درنیان انجام می شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.