کد مطلب: ۱۲۶۷۱۱

ارائه خدمات سلامت محور در ایستگاه استقبال و بدرقه بیهقی

ارائه خدمات سلامت محور در ایستگاه استقبال و بدرقه بیهقی

معاون اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۶ از ارائه خدمات سلامت محور در ایستگاه استقبال و بدرقه بیهقی خبر داد و گفت: در راستای خدمات رسانی بهتر به مسافران تهران در راستای طرح مهمان طهران مشاوره تغذیه و روانشناسی، سنجش قد و وزن و سنجش قد و فشارخون ارائه می شود. مهرشاد الله ویردی توضیح

معاون اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۶ از ارائه خدمات سلامت محور در ایستگاه استقبال و بدرقه بیهقی خبر داد و گفت: در راستای خدمات رسانی بهتر به مسافران تهران در راستای طرح مهمان طهران مشاوره تغذیه و روانشناسی، سنجش قد و وزن و سنجش قد و فشارخون ارائه می شود.
مهرشاد الله ویردی توضیح داد: تمامی تمهیدات در اسکان نوروزی ۹۶ دیده شده و علاوه بر خدمات چکاپ پزشکی، اسکان موقت مسافران دیده شده و ایستگاه های اطلاع رسانی به منظور آشنایی گردشگران با جاذبه های گردشگری منطقه برپاشده است.
الله ویردی به برگزاری تورهای یک روزه و نیم روزه در راستای مهمان طهران خبر داد و گفت: کارت هایی نیز به منظور ارائه تخفیفات نوروزی به شهروندان و مسافران تهران ارائه می شود.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۶ از ارائه خدمات حمل و نقلی به مسافران نوروزی و شهروندان تهران خبر داد و گفت: ناوگان اتوبوسرانی در همه خطوط بویژه مسیر خطوط تندرو (بی آر تی) و تاکسیرانی و مترو تهران آماده ارایه خدمات است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.