کد مطلب: ۱۳۵۰۸۵

رئیس سازمان بورس

ارتقا نظام مالی کشور با محوریت بازار سرمایه

ارتقا نظام مالی کشور با محوریت بازار سرمایه

رئیس سازمان بورس با تبریک پیروزی مجدد دولت اعتدال در انتخابات ریاست‌جمهوری، ارتقای بازار سرمایه را از اولویت‌های نظام مالی کشور دانست.

به گزارش خبرنگار تجارت‌نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بازار سرمابه، دکتر شاپور محمدی رئیس سازمان بورس، طی یادداشتی ضمن تبریک پیروزی دکتر روحانی در انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم، از ارتقای نظام مالی کشور با محوریت بازار سرمایه خبر داد. متن یادداشت وی به این شرح است:

اردیبهشت 96 با سرانجامی خوش به پایان رسید و روزهایی زیبا در فکر و ذهن مردمی بزرگ مانا شد.

چه تصویری زیباتر از صف‌های متراکم امید و نشاط و احساس مسئولیت؟ چه تصویری ماندگارتر از تصویر صورت‌های جوانان و باتجربه‌هایی که در این نقطه جهان، کسی در بیرون این مرزها سرنوشت‌شان را تعیین نمی‌کند؟ و چه تصویری زیباتر از لبخند مردمی که به رغم اختلاف سلیقه‌ها، برای تأثیرگذاری بر آینده کشورشان، جز به گفتگو متوسل نمی‌شوند و وقتی رقابت تمام می‌شود، به رفاقت برمی‌گردند؟

بازار سرمایه ایران نیز مانند همه مردم ایران، روزهایی پر امید را گذرانده و پیش رو دارد. اهالی بازار مانند اکثریت قاطع مردم ایران بی‌تفاوت به آینده خویش نبودند و هر یک رأی خویش را برای انتخاب فردایی بهتر به صندوق‌ها ریختند.

خورشید پایان اردیبهشت که طلوع کرد، رفتار فعالان بازار سرمایه حکایت از امیدی نو داشت. سرمایه‌گذاران بازار سرمایه که حضوری پایدار و پر امید در این بازار داشتند، حالا روزی نو را به امید روزگاری بهتر از سر گرفتند و مطمئن به تقویت سیاست‌های مقاوم بازار سرمایه هستند.

اینجانب به نمایندگی از فعالان بازار سرمایه، پیروزی بزرگ مردم ایران برای تثبیت پایه‌های امنیت و اقتدار کشور را به مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مد ظله العالی) و ملت شریف ایران تبریک می‌گویم. همچنین، با تبریک به رئیس‌جمهور محبوب و محترم جناب آقای دکتر روحانی برای جلب اعتماد دوباره مردم ایران، از خداوند رحمان برای ایشان توفیق بیشتر مسالت می‌کنم و آمادگی اهالی بازار سرمایه را برای یاری رساندن به دولت دوازدهم به ویژه ارتقای نظام مالی کشور با محوریت بازار سرمایه اعلام می دارد.

والسلام.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.