خبر فوری:

کد مطلب: ۱۲۶۵۶۷

اسکان مسافران نورزوی در سوله بحران ایرانشهر

اسکان مسافران نورزوی در سوله بحران ایرانشهر

معاون اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 از اسکان مسافران نوروزی در سوله بحران ایرانشهر خبر داد و گفت: سوله بحران ایرانشهر واقع در خیابان ایرانشهر و بوستان ایرانشهر بوده و آماده پذیرایی از مسافران نوروزی تهران است. مهرشاد الله ویردی با بیان اینکه تمامی امکانات رفاهی به منظور رفاه حال مهمانان تهران تدارک دیده

معاون اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 از اسکان مسافران نوروزی در سوله بحران ایرانشهر خبر داد و گفت: سوله بحران ایرانشهر واقع در خیابان ایرانشهر و بوستان ایرانشهر بوده و آماده پذیرایی از مسافران نوروزی تهران است.

مهرشاد الله ویردی با بیان اینکه تمامی امکانات رفاهی به منظور رفاه حال مهمانان تهران تدارک دیده شده است، گفت: قلب پایتخت جاذبه های دیدنی بسیاری دارد که بوستان ایرانشهر، بوستان ساعی، بوستان لاله، موزه فرش ایران، موزه هنرهای معاصر، خانه موزه دکترشریعتی، موزه شهدا، خانه هنرمندان، لانه جاسوسی و تئاتر گلریز، بازارکامپیوتر رضا و پلازای انتظار میدان ولیعصر (عج) از جمله آنهاست.

او با اشاره به اینکه 3 غرفه اطلاع رسانی در سطح منطقه دایر شده است گفت: این غرفه ها در میدان انقلاب، میدان ولیعصر (عج) و بوستان لاله دایر بوده و به شهروندان و مهمانان تهران خدمت رسانی می کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.