کد مطلب: ۱۳۳۰۳۴

اکران ۴۰ سازه تبلیغاتی در شمال شرق تهران

اکران 40 سازه تبلیغاتی در شمال شرق تهران

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 از اکران پرتابل‌ها، بنرها و تبلیغات این حوزه در خصوص طرح‌های مختلف فرهنگی اجتماعی و شهری در شمال شرق تهران خبر داد.

حسین سیگارودی در گفتگو با خبرنگار تجارت‌نیوز، در این زمینه افزود: در ادامه فعالیت‌های شهرداری تهران پیرامون اکران طرح‌های فرهنگی، اجتماعی و شهری در خصوص طرح‌های آموزش شهروندی، آسمان آبی زمین پاک، تقویت بنیان خانواده، اکرام والدین، همسایه، سالمندان و…، اداره زیباسازی منطقه اقدام به اکران تبلیغات و اختصاص سازه‌های تبلیغاتی موجود در این منطقه کرد.

وی افزود: در این خصوص 40 سازه تبلیغاتی در معابر و محورهای اصلی به این مهم اختصاص داده شد.

سیگارودی در ادامه گفت: با عنایت به نصب پلاکاردها و تبلیغات غیر مجاز صنوف و واحدهای تجاری در برخی محورها و با توجه به صدور اخطارهاي كتبي و تذكرات شفاهي مكرر به كسبه، بنر و پلاكاردهاي مازاد موجود در پياده‌روها، تیر چراغ‌برق‌ها، جداره‌ها و نماهای شهری جمع‌آوری شد. در این خصوص محورهای اصلی از جمله خيابان رسالت، استاد حسن بنا، حکیمیه و… در دستور کار قرار گرفت.

معاون خدمات شهری منطقه با اشاره به مناسبت‌های اعیاد بزرگ شعبانیه خاطرنشان کرد: به مناسبت فرا رسیدن ایام شعبانیه و نیمه مبارک شعبان و همگام با شهروندان در جشن بزرگ میلاد منجی عالم، مساجد جامع و موسسات فرهنگی، مذهبی سطح منطقه آذین شد. در این خصوص 400 پایه پرچم با پرچم‌های رنگی مزین شده و میادین و محورهای اصلی از جمله میدان‌های ملت، هروی، تهرانپارس، بزرگراه شهیدان صیاد شیرازی، باقری، رسالت و… با پارچه‌ها و ریسه‌های رنگی آذین شد.

سیگارودی در پایان با اشاره به دیگر اقدامات این طرح گفت: به توجه به اینکه در سطح منطقه 145 تابلوی شناسایی معابر موجود است، اداره زیباسازی منطقه اقدام به شستشو، رنگ‌آمیزی و در صورت لزوم ترمیم تابلوهای سطح منطقه کرد. در این خصوص تاکنون 40 تابلو بازسازی و مابقی نیز در دستور کار قرار گرفت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.