کد مطلب: ۱۲۷۴۹۰

بازدید ۱۰.۰۰۰ گردشگر و مسافر نوروزی از مراکز تفریحی منطقه ۴

بازدید 10.000 گردشگر و مسافر نوروزی از مراکز تفریحی منطقه 4

شهردار منطقه 4 گفت: در نوروز امسال بیش از 10.000 نفر گردشگر و مسافر نوروزی از بوستان های جنگلی و شهری، بناهای تاریخی و مذهبی و همچنین مراکز اسکان موقت نوروزی منطقه 4 بازدید کردند. به گزارش  روابط عمومی شهرداری منطقه 4، مهندس سید امیر عباس بهاری با اعلام این خبر افزود: به منظور رفاه

شهردار منطقه 4 گفت: در نوروز امسال بیش از 10.000 نفر گردشگر و مسافر نوروزی از بوستان های جنگلی و شهری، بناهای تاریخی و مذهبی و همچنین مراکز اسکان موقت نوروزی منطقه 4 بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 4، مهندس سید امیر عباس بهاری با اعلام این خبر افزود: به منظور رفاه حال مسافران نوروزی، از 28 اسفند سال 95 تا 13 فروردین ماه جاری در فضای بالغ بر 6000 هکتاری جنگل کاری ها ، 300 بوستان محلی و فرامنطقه ای و 5 ایستگاه استقبال از مسافران نوروزی منطقه 4 تمهیدات لازم اندیشیده شد.
وی افزود: بوستان های جنگلی یاس، لویزان و تلو، ؛ به عنوان قطب های گردشگری پایتخت و دارا بودن مناظری زیبا در کنار باغ پرندگان پذیرای حدود 20.000 نفر از شهروندان و گردشگران در ایام عید و روز طبیعت بود.
وی با اشاره به استقبال چشمگیر مسافران نوروزی از مجموعه تفریحی و دیدنی باغ پرندگان لویزان در روزهای نوروز گفت: باغ پرندگان تهران در ایام نوروز یکی از پر طرفدارترین جاذبه های گردشگری این منطقه بود که مورد استقبال خوب مسافران نوروزی قرار داشت..
بهاری از ایستگاه استقبال از مسافران نوروزی به عنوان یکی دیگر از مکان های پر بازدید منطقه 4 یاد کرد و گفت:
از 29 اسفند ماه سال گذشته 5 ایستگاه در ابتدای بزرگراه شهید بابایی، فرهنگسرای اشراق، میدان رسالت، پل سید خندان و باغ پرندگان مستقر شد.
شهردار منطقه 4 گفت: در این 15 روز، حدود 650 خانوار به صورت روزانه و جمعاً حدود 10.000 نفر از ایستگاه های نوروزی منطقه 4 بازدید و از امکانات آن ها بهره مند شدند.
بهاری در ادامه با اشاره به ایجاد تسهیلات رفاهی و بهداشتی در مراکز تفریحی منطقه 4 گفت: به منظور رفاه حال مسافران نوروزی، در فضایی به مساحت 10.000 متر مربع در بزرگراه شهید بابایی، پردیس فرهنگی اجتماعی با بیش از ده ها برنامه تفریحی و ورزشی میزبان مسافران نوروزی بود.
وی خاطر نشان کرد: ضمن اسکان بیش از 100 نفر از مسافران نوروزی به صورت رایگان در این پردیس فرهنگی اجتماعی، بسته های فرهنگی و بهداشتی به مسافران اهداشد.
شهردار منطقه 4 گفت: همچنین در عید نوروز عمارت تاریخی عین الدوله، بوستان جنگلی لویزان، امام زاده پنج تن و بوستان های شهری منطقه 4 نیز مورد بازدید گردشگران قرار گرفت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.