خبر مهم:

کد مطلب: ۱۲۹۹۷۷

بانک‌های ایران باید رتبه‌بندی شوند

بانک‌های ایران باید رتبه‌بندی شوند

کارشناس ارشد نظام پولی و بانکی گفت: در حال حاضر تعداد کمی از بانک‌های ابرانی رتبه‌بندی شده‌اند و مابقی باید وارد نظام رتبه‌بندی شوند. ناصر هما در پنل تخصصی راه‌اندازی شعب بانک‌های ایران در اروپا گفت: یکی از مهم‌ترین نقش‌هایی که نظام بانکی ایران می‌تواند برای بهبود شرایط اقتصادی ایفا کند، افزایش سرمایه است زیرا

کارشناس ارشد نظام پولی و بانکی گفت: در حال حاضر تعداد کمی از بانک‌های ابرانی رتبه‌بندی شده‌اند و مابقی باید وارد نظام رتبه‌بندی شوند.

ناصر هما در پنل تخصصی راه‌اندازی شعب بانک‌های ایران در اروپا گفت: یکی از مهم‌ترین نقش‌هایی که نظام بانکی ایران می‌تواند برای بهبود شرایط اقتصادی ایفا کند، افزایش سرمایه است زیرا که نظام بانکی ایران برای تامین مالی تمام بخش‌های اقتصادی ایران آمادگی ندارد.

کارشناس ارشد پولی و بانکی افزود: در حال حاضر تنها تعداد کمی از بانک‌های ایرانی در نظام رتبه‌بندی بین‌المللی دارای رتبه هستند و سایر بانک‌ها نیز باید از موسسات رتبه‌بندی درجه اعتباری بگیرند.

به گزارش مهر، وی تصریح کرد: بعد از برجام بیشتر چالش‌هایی که بانک‌های ایرانی با آن روبه رو بودند، برطرف نشدن تمامی تحریم‌ها و آمادگی ناکافی بانک‌ها برای همکاری‌های بانکی بین‌المللی بود که اکنون شرایط در حال بهبود است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.