کد مطلب: ۱۲۵۸۸۰

برخورد قاطع با تورهای مسافرتی متخلف

برخورد قاطع با تورهای مسافرتی متخلف

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر یا انتشار اطلاعیه‌ای از برخورد قاطع با تورهای مسافرتی متخلف خبر داد. متن اطلاعیه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر به شرح زیر است: «ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در راستای احقاق حقوق هموطنان عزیز و آن دسته از مسافران و گردشگرانی که برای سفر از خدمات دفاتر مسافرتی و گردشگری

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر یا انتشار اطلاعیه‌ای از برخورد قاطع با تورهای مسافرتی متخلف خبر داد.

متن اطلاعیه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر به شرح زیر است:

«ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در راستای احقاق حقوق هموطنان عزیز و آن دسته از مسافران و گردشگرانی که برای سفر از خدمات دفاتر مسافرتی و گردشگری استفاده می‌کنند و با خرید تورهای داخلی و خارجی سفرمی کنند؛ علاوه بر نظارت های معمول، اقدام به تشدید کنترل ها در قالب اعزام تیم های نظارتی محسوس و نامحسوس نموده است در همین راستا اکیپ­‌های بازرسی در قالب تیم­‌هایی به ستادهای اجرایی خدمات سفر استان ها جهت نظارت بر نحوه عرضه خدمات به ویژه تورهای مسافرتی و کنترل و کیفیت خدمات و قیمت­ها آنها اعزام شده که با مشاهده تخلفات احتمالی، برخورد قاطع و قانونی معمول خواهند داشت .

ستاد مرکزی از هموطنان عزیز تقاضادارد ضمن بررسی مقاصد سفر و تنوع قیمت ها و خدمات تور، صرفاً از دفاتر خدمات مسافرتی وگردشگری مجاز و معتبر که از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مجوز دارند تور خریداری نموده و دقت داشته باشند که جزئیات خدمات مورد توافق حتماً در قرار داد ذکر شده باشد.

سامانه تلفنی 09629 بصورت شبانه روزی و شماره تلفن ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر 66582248 به منظور دریافت نظرات، پیشنهادات، انتقادات و شکایات احتمالی مسافران و گردشگران در خدمت هموطنان عزیز می باشد. در ضمن هموطنان گرامی می‌توانند در استان‌ها و شهرستان ها در ایام تعطیلات با دبیرخانه ستادهای اجرایی و خدمات سفر مستقر در ادارات کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تماس حاصل کنند.»

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.