کد مطلب: ۱۲۶۳۱۴

برپایی غرفه های گردشگری در سطح منطقه ۵

برپایی غرفه های گردشگری در سطح منطقه 5

ارائه خدمات گردشگری به مسافران نوروزی در 6 نقطه از منطقه بر پا شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 5، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت : در طرح استقبال از بهار و بمنظور اطلاع رسانی و آگاه سازی مسافران و گردشگران نوروزی تعداد 6 غرفه گردشگری (ویژه ایام

ارائه خدمات گردشگری به مسافران نوروزی در 6 نقطه از منطقه بر پا شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 5، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت : در طرح استقبال از بهار و بمنظور اطلاع رسانی و آگاه سازی مسافران و گردشگران نوروزی تعداد 6 غرفه گردشگری (ویژه ایام نوروز) در سطح منطقه و در مکانهای پر تردد شامل : میدان پونک ، میدان چهار باغ ، ورودی پایانه غرب ، میدان صادقیه، مترو صادقیه، مجتمع کورش برپا شده است.
عربلو در ادامه گفت : با توجه به کارکردها و اثرات مثبت طرح گردشگري نوروزي مي توان از آن برای ايجاد فرصت هاي شغلي، شناسايي ظرفيت هاي فرهنگي، اجتماعي وگردشگري منطقه و ايجاد فرصت هاي بيشتر براي توسعه و پيشرفت هر چه بيشتر منطقه استفاده کرد .
وي تصریح کرد: در غرفه های یاد شده بسته های گردشگری (تهران کارت، نقشه راهنما،و…..) برای استفاده شهروندان و مسافران نوروزی از تسهیلات گردشگری عرضه می شود. همچنین شهرداري منطقه 5 تمام تلاش خود را به کار مي گيرد تا تمام خدمات و امکانات محلي به نحوي سازمان يابد که بتواند رضايت گردشگران را جلب کند.
شایان ذکر است غرفه های یاد شده از 26 اسفند الی15 فروردین پذیرای شهروندان و مسافران نوروزی بوده و به آنان خدمات ارائه خواهند کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.