کد مطلب: ۱۲۸۶۷۹

برپایی ۳۰ غرفه سلامت در پارک لاله

برپایی ۳۰ غرفه سلامت در پارک لاله

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۶ از برپایی ۳۰ غرفه سلامت در پارک لاله هم‌زمان با شروع هفته سلامت خبر داد و گفت: جشنواره سلامت پارک لاله با شعار زندگی سالم و بانشاط از یکم تا هفتم اردیبهشت برگزار می‌شود. به گزارش تجارت‌نیوز، مهرشاد الله‌ویردی با بیان اینکه در این غرفه‌ها خدمات سلامت‌محور به

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۶ از برپایی ۳۰ غرفه سلامت در پارک لاله هم‌زمان با شروع هفته سلامت خبر داد و گفت: جشنواره سلامت پارک لاله با شعار زندگی سالم و بانشاط از یکم تا هفتم اردیبهشت برگزار می‌شود.
به گزارش تجارت‌نیوز، مهرشاد الله‌ویردی با بیان اینکه در این غرفه‌ها خدمات سلامت‌محور به شهروندان ارائه می‌شود، گفت: کارشناسان و پزشکان ماهر با استقرار در این غرفه‌ها پاسخگوی شهروندان بوده و آموزش‌های خودمراقبتی را به آنها ارائه می‌کنند.
الله‌ویردی تست رایگان قند خون، فشار خون، دیابت و ایدز را از جمله خدمات ارائه شده در جشنواره سلامت پارک لاله دانست و اضافه کرد: جشنواره سلامت در تمام سراهای محلات نیز برگزار می‌شود.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۶ با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی سلامت در ۱۴ سرای محله گفت: خودمراقبتی اصلی است که اگر بتوانیم آن را در میان شهروندان نهادینه کنیم از بسیاری از بیماری‌ها کاسته می‌شود.
الله‌ویردی تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های این هفته عیادت از بیماران بیمارستان‌های سطح منطقه، بازدید از خانه سالمندان و آسایشگاه‌های معلولین با حضور مدیران ارشد منطقه خواهد بود.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۶ ادامه داد: نواختن زنگ سلامت به وسیله شهردار منطقه در مدارس سطح منطقه، برگزاری همایش سفیران سلامت در سالن آمفی‌تئاتر خانه اندیشمندان علوم انسانی، اجرای نمایش میدانی با موضوع زندگی سالم و با نشاط، برگزاری تورهای تفریحی آموزشی با محور سلامت و برپایی ایستگاه‌های سلامت در متروهای هفت تیر و طالقانی، بازار میوه و تره‌بار توانیر و جلال آل‌احمد و همچنین سایر بوستان‌های سطح منطقه از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای هفته سلامت است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.