کد مطلب: ۱۲۸۶۸۵

برپایی ۴۰ ایستگاه سلامت در محلات منطقه ۴

برپایی ۴۰ ایستگاه سلامت در محلات منطقه ۴

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ گفت: با آغاز هفته سلامت ده‌ها برنامه فرهنگی ورزشی و بهداشتی در بوستان‌ها، مدارس و مراکز فرهنگی هنری منطقه ۴ برگزار می‌شود. به گزارش تجارت‌نیوز، سیدابوذر حسینی، با اعلام این خبر گفت: هم‌زمان با فرا رسیدن هفته سلامت که از یکم اردیبهشت ماه به مدت یک هفته برگزار

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ گفت: با آغاز هفته سلامت ده‌ها برنامه فرهنگی ورزشی و بهداشتی در بوستان‌ها، مدارس و مراکز فرهنگی هنری منطقه ۴ برگزار می‌شود.
به گزارش تجارت‌نیوز، سیدابوذر حسینی، با اعلام این خبر گفت: هم‌زمان با فرا رسیدن هفته سلامت که از یکم اردیبهشت ماه به مدت یک هفته برگزار می‌شود، ویژه‌برنامه‌های مختلفی در قالب جشواره‌های سلامت، همایش پیاده‌روی، تورهای سلامت، مشاوره‌های پزشکی، روانشناسی، تغذیه، غربالگری قند خون و فشار خون و توزیع اقلام آموزشی در سطح محلات پیش‌بینی شده است.
وی افزود: به منظور آشنایی شهروندان با بیماری‌های در حال رشد از جمله دیابت، کارگاه و همایش‌های آموزشی، نمایش‌های موزیکال، جشنواره غذای سلامت‌محور در سراهای محلات و مدارس در هفته سلامت برپا می‌شود.
حسینی با اشاره به تعداد ایستگاه‌های سلامت منطقه ۴ در هفته سلامت گفت: در هفته سلامت که از ۱ اردیبهشت آغاز می‌شود ۴۰ ایستگاه در مدارس، مساجد، ایستگاه‌های مترو، سرای محلات، بوستان‌ها و سطح معابر به ویژه در محلات محروم راه‌اندازی می‌شود.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ برپایی جشنواره غذای سالم را از دیگر برنامه‌های هفته سلامت عنوان کرد و گفت: به منظور تشویق شهروندان به طبخ غذای سالم و مفید، جشنواره غذای سالم در کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان منطقه ۴ برگزار می‌شود.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ با اشاره به راه‌اندازی اتوبوس دیابت در هفته سلامت افزود: اتوبوس دیابت از ۲۶ فروردین ماه جاری در محلات منطقه ۴ مستقر شده و خدمات پزشکی به شهروندان ارایه می‌کند.
حسینی از نواختن زنگ سلامت در محلات محروم منطقه ۴ خبر داد و گفت: با آغاز هفته سلامت و با همکاری آموزش و پرورش منطقه ۴، زنگ سلامت در مدارس محلات شمیران نو، جوادیه و خاک سفید به صدا در خواهد آمد.
وی تصریح کرد: برپایی تورهای سلامت، برگزاری همایش‌های محله‌ای در سراهای محلات و مدارس، برگزاری جشن مبعث در مراکز نگهداری معلولان ذهنی و برپایی همایش پیاده‌روی خانوادگی در بوستان پلیس از دیگر برنامه‌های هفته سلامت خواهد بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.