کد مطلب: ۱۲۵۹۳۲

بهره برداری از باغ جهان نما در تهران

بهره برداری از باغ جهان نما در تهران

شهردار منطقه 4 تهران از پایان مراحل اجرایی فاز 2 باغ پرندگان خبر داد و گفت: محوطه سازی و توسعه 7 هکتاری فاز 2 مجموعه تفریحی و گردشگری باغ پرندگان آماده بهره برداری است. مهندس سید امیر عباس بهاری با اعلام این خبر گفت: باغ پرندگان تهران به عنوان یکی از پروژه های شاخص کلانشهر

شهردار منطقه 4 تهران از پایان مراحل اجرایی فاز 2 باغ پرندگان خبر داد و گفت: محوطه سازی و توسعه 7 هکتاری فاز 2 مجموعه تفریحی و گردشگری باغ پرندگان آماده بهره برداری است.
مهندس سید امیر عباس بهاری با اعلام این خبر گفت: باغ پرندگان تهران به عنوان یکی از پروژه های شاخص کلانشهر تهران در سال 1395 با بیش از 65 درصد پیشرفت فیزیکی در سازه های کابلی و با تکمیل باغ گل و گیاه، جهان نما، نورپردازی، محوطه سازی، برکه ها، آبشار بی نظیر و همچنین توسعه 4 هکتاری فضای سبز در آستانه بهره برداری قرار گرفت.
وی با اشاره به احداث نخستین باغ جهان نمای پایتخت خبر داد و گفت: همزمان با آغاز سال نو و به منظور افزایش امکانات تفریحی و آموزشی در بوستان ها ، برای اولین بار در کشور ساخت و نصب ماکت برج ها و اماکن مشهور دنیا از جمله برج ایفل ، برج پیزا ، اهرام مصر ، تاج محل ، برج آزادی ، دیوار چین و … در فاز 2 باغ پرندگان در دستور کار قرار گرفت.
شهردار منطقه 4 گفت: با توجه به نیاز گردشگران به مکان های فرهنگی و مذهبی ، احداث مسجد در فضایی به مساحت 200 متر مربع در فاز 2 این مجموعه در دستور کار قرار گرفت و آماده بهره برداری است.
بهاری در ادامه از پایان عملیات ساخت آلاچیق و سرویس های بهداشتی در فاز 2 باغ پرندگان خبر داد و گفت: در حال حاضر 360 نیمکت و آلاچیق به همراه 44 چشمه سرویس بهداشتی در فاز 2 این مجموعه تفریحی آماده بهره برداری است.
شهردار منطقه 4 احداث باغ گل و گیاه را از دیگر اقدامات فاز 2 باغ پرندگان عنوان کرد و گفت: کاشت 200.000 اصله از 80 گونه گیاهی در فضایی به مساحت 40.000 متر مربع در فاز 2 باغ پرندگان از دیگر اقدامات قابل توجه است.
بهاری از ساخت یکی از زیباترین و بزرگترین آبشارهای پایتخت در فاز 2 باغ پرندگان خبر داد و گفت: این آبشار با چشم اندازی بسیار زیبا به ارتفاع 210 متر، 9 برکه و 2 منظرگاه بسیار زیبا احداث شده است که از جاذبه های تفریحی این پروژه گردشگری خواهد بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.