کد مطلب: ۱۲۷۵۵۳

بیش از ۵۰۰۰ مترمربع از فضاهای سبز منطقه۴ مناسب سازی شد

بیش از 5000 مترمربع از فضاهای سبز منطقه4 مناسب سازی  شد

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 از بازپیرایی و کندوکوب بیش از 5000 مترمربع از فضاهای سبز منطقه خبر داد و گفت: در بهار 96 بوستان ها و فضاهای سبز منطقه بازپیرایی و مناسب سازی شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 4 حسین سیگارودی در این زمینه افزود: به منظور استفاده

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 از بازپیرایی و کندوکوب بیش از 5000 مترمربع از فضاهای سبز منطقه خبر داد و گفت: در بهار 96 بوستان ها و فضاهای سبز منطقه بازپیرایی و مناسب سازی شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 4 حسین سیگارودی در این زمینه افزود: به منظور استفاده بهینه شهروندان از اماکن تفریحی از جمله بوستان ها و فضاهای سبز منطقه در سال جدید بیش از 5000 مترمربع از فضاهای سبز منطقه بازپیرایی و مناسب سازی شد.
وی گفت: در این طرح بزرگراه های امام علی(ع)، رسالت، دماوند، شهیدان صیاد شیرازی، زین الدین، باقری، بابایی و بوستان های صدف، الغدیر، ساحل، یاس فاطمی، لویزان، فرودین، گلشن، آلاله، ارکیده، گلریز، نسترن، تولد، شهید کاظمی، پلیس و … بازپیرایی شد.
سیگارودی در این راستا افزود: در این طرح عملیات طوقه زنی، خشکه زنی، و هرس درختان انجام و بیش از 40000 اصله درخت در محلات شمیران نو، جوادیه، مبارک آباد، شیان، حکیمیه، پاسداران ، نارمک، کوهک و … کاشت شد.
معاون خدمات شهری در پایان به کاشت بیش از 200 هزار گل لاله در منطقه اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از اقدامات اساسی طرح استقبال از بهار کاشت بیش از 200 هزار گل لاله در بوستان های منطقه بود که به سرانجام رسید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.