کد مطلب: ۱۴۹۰۶۱

رئیس کل بانک مرکزی در حاشیه جلسه هیات دولت:

تا پایان شهریور صفی برای دریافت وام ازدواج نخواهیم داشت

تا پایان شهریور صفی برای دریافت وام ازدواج نخواهیم داشت

رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد که با هماهنگی و همکاری بانک‌ها قرار شد که تا پایان شهریور ماه اصلا صفی برای دریافت وام ازدواج وجود نداشته باشد.

ولی‌الله سیف در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که طرح ضربتی اهدای وام ازدواج تا کی ادامه خواهد داشت، گفت: این اقدام را بانک مرکزی به دلیل اینکه صف افرادی که خواهان اعطای وام قرض‌الحسنه ازدواج بودند، طولانی شده بود، با هماهنگی و همکاری بانک‌ها انجام داد و قرار ما این است که تا پایان شهریور ماه اصلا صفی وجود نداشته باشد یا اگر صفی هم باقی می‌ماند، معقول باشد و در حد یک ماه طول بکشد.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی افزود: مشکل اصلی در این زمینه برمی‌گردد به تعادل منابع قرض‌الحسنه از یک سو و تقاضای موجود برای آن از سوی دیگر که البته بانک‌ها با توجه به اهمیت این قضیه همکاری خوبی را انجام دادند و پیشرفت خوبی را در این زمینه داشته‌ایم.

سیف همچنین تاکید کرد: به نظر می‌آید می‌توانیم در این وضعیت به اهداف پیش‌بینی شده دست پیدا کنیم و همه جوانانی که برای وام قرص‌الحسنه ازدواج ثبت نام کرده‌اند ان‌شاءالله تا پایان شهریور ماه به نتیجه مورد نظر می‌رسند.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.