کد مطلب: ۱۳۴۷۷۲

همزمان با اهدای ۱۶ خودرو به خانواده شهدای پلاسکو

تحویل دناپلاس ایران خودرو از مرداد ماه

تحویل دناپلاس ایران خودرو از مرداد ماه

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: تحویل نخستین سری محصولات دناپلاس ایران خودرو از مرداد ماه آغاز می‌شود و 16 دستگاه نخست تولیدی از این محصول به پاس ایثارگری شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو به خانواده این عزیزان اهدا خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، مهندس هاشم یکه‌زارع اظهار کرد: پس از آنکه طرح پیش فروش محصول دناپلاس ایران خودرو چندی پیش و یک روز پس از افتتاح خط تولید آن توسط رئیس جمهوری اجرا شد، تحویل سری نخست این محصولات از مرداد ماه آغاز خواهد شد.

وی افزود: همان‌طور که در مراسم آغاز تولید انبوه دناپلاس اعلام شد، 16 دستگاه نخست دناپلاس خروجی از خطوط تولید ایران خودرو، به خانواده‌های آتش‌نشانان پلاسکو اهدا خواهد شد.

مهندس یکه‌زارع گفت: هزینه خرید این خودروها توسط کارگران و صاحبان کارگاه‌ها و کارخانه‌های قطعه‌سازی بخش خصوصی و کارگران گروه صنعتی ایران خودرو تامین شده که مرداد ماه تحویل خانواده شهدای آتش‌نشان پلاسکو خواهد شد.

گفتنی است، دنا پلاس محصولی است که با همت و بهره‌گیری از دانش فنی متخصصان ایرانی و تکنولوژی روز دنیا در گروه صنعتی ایران خودرو تولید شده است. این محصول مطابق با فناوری‌های نوین خودروسازی به‌روزرسانی شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.