کد مطلب: ۱۲۷۸۷۱

جشنواره لاله ها در بهشت مادران گشایش یافت

جشنواره لاله ها در بهشت مادران گشایش یافت

جشنواره ی لاله ها همزمان با فصل بهار در بوستان بهشت مادران از سوی شهرداری منطقه 3 گشایش یافت که با استقبال بی نظیر شهروندان مواجه شده است . این بوستان با طراحی 10 فرش گل ، کاشت 30 هزار پیاز لاله، 3000 گلدان شب بو، 1000 جعبه بنفشه و 800 اصله نهال برای پذیرایی

جشنواره ی لاله ها همزمان با فصل بهار در بوستان بهشت مادران از سوی شهرداری منطقه 3 گشایش یافت که با استقبال بی نظیر شهروندان مواجه شده است .

این بوستان با طراحی 10 فرش گل ، کاشت 30 هزار پیاز لاله، 3000 گلدان شب بو، 1000 جعبه بنفشه و 800 اصله نهال برای پذیرایی از شهروندان در فصل بهار آماده سازی شد.

این گزارش حاکی است همچنین به مناسبت فرا رسیدن فصل بهار بوستان بهشت مادران با هماهنگی معاونت امور شهری و فضای سبز اقدام به احداث آبنما در میدان اصلی بوستان کرد و در روز طبیعت به بهره برداری رسید و فضای بانشاطی را در بوستان ایجاد کرد.

لاله های بهاری در0 2 رنگ و رقم درسطح بوستان ها و معابر این منطقه کاشته شده است که با مراقبت های لازم در فروردین ماه شروع به گل دهی کرده و تا نیمه های اردیبهشت ماه تداوم دارد.

راضیه تبرائیان مدیر بوستان بهشت مادران در این خصوص اظهار داشت : این بوستان از ساعت 6.5 صبح تا 6 بعدازظهر به بانوان اختصاص دارد و از ساعت 7 تا 10 شب روزهای پنج شنبه و روزهای جمعه و تعطیل نیز پذیرای خانواده هاست .

وی با اشاره به اینکه بهشت مادران نخستین بوستان ویژه ی بانوان است تصریح کرد: این بوستان در بزرگراه رسالت خروجی بزرگراه شهید حقانی خیابان کاویان غربی قرار دارد و بانوان می توانند بدون هیچ محدودیتی به ورزش و تفریح بپردازند .

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.