کد مطلب: ۱۵۲۳۶۳

خروج موقتی ۴ ایستگاه تزریق گاز از مدار تولید

خروج موقتی ۴ ایستگاه تزریق گاز از مدار تولید

چهار ایستگاه تزریق گاز شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، به دلیل انجام پاره‎ای تعمیرات پیشگیرانه دوره‎ای در تاسیسات مرتبط با منابع تامین گاز، به‌ طور موقت از سرویس خارج شد.

عبدالرضا دبیری، مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب درباره خروج ایستگاه‎های تزریق گاز از مدار تولید گفت: علت توقف فعالیت چهار ایستگاه تزریق گاز در این شرکت، انجام برخی تعمیرات پیشگیرانه دوره‎ای از سوی شرکت‎های نفت و گاز پارس و نفت مناطق مرکزی ایران است که این تعمیرات، طبق برنامه زمان‌بندی از پیش تعیین شده در دستور کار قرار دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی افزود: این عملیات دوره‎ای به طور طبیعی، منجر به توقف چند روزه فعالیت‎های چند ایستگاه تزریق گاز در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب می‌شود.

دبیری چنین فعالیت‎هایی را در سطح صنعت نفت بسیار طبیعی، بدیهی و عادی عنوان کرد و گفت: وارد کردن شائبه‏‌هایی مثل تعطیلی ایستگاه تزریق گاز به دلیل کمبود گاز، یا از بی‎اطلاعی از مسائل بدیهی فنی نشات می‌گیرد و یا اهداف مغرضانه‎ای را دنبال می‎کند که در هر دو صورت قابل تایید نیست.

به گفته وی، جریان گاز از روز ۲۴ مرداد ماه قطع شده است و پیش‌بینی می‎شود حداکثر تا پایان مردادماه، این جریان متصل و ایستگاه‌های تزریق گاز این شرکت دوباره وارد مدار شود.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.