کد مطلب: ۶۷۱۳۸

رضایت جهانگیری از ورود بخش خصوصی به حوزه آب و فاضلاب

رضایت جهانگیری از ورود بخش خصوصی به حوزه آب و فاضلاب

معاون اول رئیس‌جمهور گزارشی کوتاه از امضای 20 قرارداد سرمایه‌گذاری در بخش آب و فاضلاب کشور با بخش خصوصی ارائه کرد.اسحاق جهانگیری در صفحه اینستاگرام خود نوشته است:امروز بیش از بیست قرارداد سرمایه‌گذاری در بخش آب و فاضلاب کشور به ارزش حدود ١٧ هزار میلیارد ریال میان بخش خصوصی و شرکت مهندسی آب و فاضلاب

64590c2e42c01cadb1bd1bc98cdbdd36_XL.jpg معاون اول رئیس‌جمهور گزارشی کوتاه از امضای 20 قرارداد سرمایه‌گذاری در بخش آب و فاضلاب کشور با بخش خصوصی ارائه کرد.اسحاق جهانگیری در صفحه اینستاگرام خود نوشته است:
امروز بیش از بیست قرارداد سرمایه‌گذاری در بخش آب و فاضلاب کشور به ارزش حدود ١٧ هزار میلیارد ریال میان بخش خصوصی و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور امضا شد.
جای خوشحالی است که در دولت تدبیر و امید شاهد تحقق سیاست‌های اصل ٤٤ قانون اساسی هستیم. قدرت گرفتن بخش خصوصی واقعی از اهداف دولت بوده و بارها اعلام کرده‌ایم که از حضور بخش خصوصی غیررانت‌جو و سالم در حوزه‌های مختلف اقتصادی کشور استقبال می‌کنیم.
به گزارش ایسنا، جهت‌گیری وزارت نیرو در استفاده از منابع بخش خصوصی رویکردی درست و قابل تعمیم به سایر دستگاه‌هاست. در سایه همین نگرش‌هاست که این وزارتخانه توانسته در تحقق اقتصاد مقاومتی موفقیت‌های خیلی خوبی کسب کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.