کد مطلب: ۱۴۳۸۸۲

رفتن مدیرعامل هما قطعی است؛ زمانش خیر!

رفتن مدیرعامل هما قطعی است؛ زمانش خیر!

پس از سال‌ها گمانه‌زنی درباره احتمال به وجود امدن یک جابه‌جایی قطعی در سمت مدیرعاملی شرکت هواپیمایی ایران‌‌ایر به نظر می‌رسد این اتفاق نزدیک‌تر از هر زمان دیگری باشد.

فرهاد پرورش که حدودا از هفت سال پیش به عنوان مدیرعامل ایران‌ایر کار خود را ادامه داده است، در طول سال‌ها و ماه‌های گذشته بارها به عنوان گزینه‌های مدیریتی و نمایندگی ایران در سازمان‌های بین المللی مطرح شده اما در هیچ یک از این صحبت‌ها کار به اقدام نهایی نرسیده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، آخرین باری که این تصمیم درباره آینده جدید پرورش اعلام شد نیز با توجه به نزدیک شدن به زمان مذاکرات ایران برای خرید هواپیماهای جدید رفتن پرورش متوقف شد تا این بار و پس از نهایی شدن مذاکرات و حتی ورود چند فروند از هواپیماهای خریداری شده بار دیگر جدی شود.

یک مقام آگاه درباره احتمال نهایی شدن این جابه‌جایی گفت: صحبت از رفتن پرورش از ایران‌ایر به مدت‌ها قبل باز می‌گردد و ایشان درخواستی رسمی نیز برای رفتن به دفتر مرکزی سازمان ایکائو ارائه کردند تا به عنوان نماینده ایران در این سازمان فعالیت کند.

به گفته وی، هر چند به نظر می‌رسد انتقال و جابه‌جایی ایشان نهایی باشد اما هنوز زمان دقیق این تصمیم و آمدن گزینه‌ای جدید مشخص نیست.

این مقام آگاه همچنین درباره احتمال نهایی شدن گزینه جانشینی پرورش در ایران‌ایر اعلام کرد: با توجه به این که هنوز کنار رفتن ایشان مشخص نشده، نمی‌توان به طور دقیق از گزینه یا گزینه‌های جایگزینی نیز سخن گفت.

همچنین یک مقام آگاه در وزارت راه و شهرسازی نیز با تایید این خبر اعلام کرد: با وجود گمانه‌زنی‌های گسترده هنوز حکمی رسمی از سوی وزیر راه و شهرسازی برای به وجود آمدن جابه‌جایی در شرکت هواپیمایی‌ ایران‌ایر صادر نشده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.