کد مطلب: ۱۲۶۸۰۹

سینماهای منطقه ۶ آماده خدمت رسانی به شهروندان و مهمانان تهران

سینماهای منطقه 6 آماده خدمت رسانی به شهروندان و مهمانان تهران

معاون اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 با بیان اینکه شش سینمای بزرگ و قدیمی تهران در قلب پایتخت استقرار یافته است گفت: سینما آزادی،سینما فلسطین، سینما آفریقا، سینما قدس، سینما سپیده و سینما بهمن در ایام نوروز با اکران فیلم های سینمایی آماده خدمت رسانی به شهروندان و مهمانان تهران است. مهرشاد الله ویردی

معاون اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 با بیان اینکه شش سینمای بزرگ و قدیمی تهران در قلب پایتخت استقرار یافته است گفت: سینما آزادی،سینما فلسطین، سینما آفریقا، سینما قدس، سینما سپیده و سینما بهمن در ایام نوروز با اکران فیلم های سینمایی آماده خدمت رسانی به شهروندان و مهمانان تهران است.

مهرشاد الله ویردی با بیان اینکه دست کم 144 واحد به صورت آپارتمان، هتل- آپارتمان و مسافرخانه در حوزه فضاهای اقامتی آماده خدمت رسانی به مسافران نوروز است گفت: هتل لاله، هتل اسپیناس و هتل بزرگ تهران نیز از جمله هتل های معروف تهران است که آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است.

الله ویردی همچنین به آماده شدن سوله بحران ایرانشهر به منظور استقرار رایگان مسافران نوروزی خبر داد و گفت: در این سوله تمامی امکانات رفاهی به منظور اسکان راحت مسافران تهران فراهم آمده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.